Hoi allemaal,
Mij naam is Jos, ben geboren in 1979 en ik ben mede-eigenaar van Hall of Game, de eerste Arcade van Tilburg en één van de grootste van Nederland (270 m2). Bij mij is het gamen ook begonnen met de commodere 64, dit was erg leuk totdat mijn broertje de NES kreeg voor zijn verjaardag, dat was pas gamen! Met name TMNT, Double Dragon, Batman, Mario bros. en Duck hunt hebben we toen helemaal kapot gespeeld. Hierna heb ik het volgende allemaal zelf nog in mijn bezit gehad:
SNES
Sega Mega Drive (sonic, altered beast en golden axe...
GameBoy
Sega Game Gear
Atari Lynx (Rygar...
NeoGeo Pocket (Metal slug...
Sega Dreamcast (soul caliber, crazy taxi, power stone, Capcom vs snk, Marvel vs capcom..
Nintendo Wii
Xbox 360 tot heden (Gears of war and Halo rule)
En alhoewel thuis gamen echt geweldig is, heb ik altijd al een zwak gehad voor arcade games. Waar het ook was, op vakantie, in een pretpark, op de kermis, ik moest en zou altijd even gamen en minimaal een paar tientjes uitgeven. Het is gewoon een heel ander gevoel dat je krijgt bij het spelen in een echte arcade.
Nadat ik zo'n 10 jaar geleden mijn allereerste arcade videokast ( Royal Video Action met Neo Geo MVS 2 slots mobo incl. Metal slug en Puzzle Bobble) kocht is bij mij het idee en de droom ontstaan om zelf ooit een arcade te starten...en nu is die tijd eindelijk aangebroken!
Dit zijn de dedicated arcade games die ik in de loop der jaren allemaal in mijn bezit heb gehad, maar helaas wegens ruimte gebrek weer moest verkopen:
X-men 4 player
Killer Instinct 2
Mortal Kombat 1 en 2
NBA Jam
WWF
Area 51
Virtua Cop 2
House of the Dead 2
SNK NeoGeo sit-down 6 slots
Terminator 2 (nog steeds in bezit)
Surf Planet (nog steeds in bezit, zelf omgebouwd naar een 2 player kast met 12 buttons en een Sega dreamcast erin!!)
Het starten van een arcade in Nederland is niet makkelijk en ook zeker niet zonder risico, maar we zijn nu nog jong, hebben er een goed gevoel bij en we wilden het gewoon geprobeerd hebben. We hopen dan ook dat de gamers (Jong en Oud) van Nederland ons blijven steunen zodat we dit nog lang mogen doen en kunnen uitgroeien naar de beste en meest complete Arcade van Nederland (en omstreken

Like us!
www.facebook.com/speelhal
Dit zijn onze arcade games op dit moment. Kom snel een keertje gamen als je zin hebt! De Mountain Dew staat koud!
Racing Games:
- Dead Heat met lcd
- F-Zero AX (license cards zijn onderweg)
- Daytona USA 2
- Sega Rally
- Tokyo Cop met lcd
- 18-Wheeler
- Crazy Taxi
Music/Ritme Games:
- Dancing Stage Fusion (Met uitstekende pads

- Jumpin' Fantasy (Namco)
Rail Shooters:
- House of the Dead 3
- Time Crisis 3
- Let's go Jungle lcd
- Virtua Cop 2
- Area 51
- Leathal Enforcers
- Terminator 2
- Terminator Salvation 42 inch lcd
Fighters:
- Guity Gear XX #Reload
- Tekken 5
- COMING SOON: Capcom VS SNK 2
Pinball:
- Transformers
- CSI
Overig:
- The Simpsons Arcade 4 player
- Jambo Safari
- Magic Football
- Sit-down cabinet met o.a. Metal Slug NeoGeo
- 2 x Air Hockey