What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ik ben toen naar alternatieven gaan zoeken en raakte geinteresseerd in Candy cabs, ik heb wat met Ronnie Klok heen en weer gemaild maar het kwam er toch weer niet van.

Het heeft geen zin; Ik verander mijn naam maar officieel in Ronnie van der Klok... ;)

Welkom hier!....
 
Welkom Leo. 41 jaar jong, dan kun je nog een hele tijd van deze prachtige hobby genieten. Enjoy.
 
Thanks mannen.

Haha, sorry... Ronnie van der Kolk :)

Maarruh, als je toch je naam laat veranderen... laat "van der" dan voor het gemak ook weg.

En mocht je nog een Aero City coin door hebben liggen... ik hou me aanbevolen!
 
Is het nog maar een jaar geleden dat je mijn cab heb overgekocht?, na mijn idee is het al veeel langer geleden 😉
Leuk dat je er veel plezier aan beleeft Leo 8)

Cheers
 
Hallo iedereen,

Mijn naam is Maarten-Jan en sinds m'n jonge jaren gefascineerd door de game-industrie.
Elke console heb ik wel in huis gehad, maar ben nu op een zeker punt in m'n leven gekomen dat er helaas weinig tijd voor gamen over schiet.
Ik heb er namelijk een klein gamertje bij :
g1.jpg


Er is echter 1 oude liefde die ik graag weer zou tegenkomen en dat is de liefde voor arcade cabinets.

M'n eerste kennismaking begon met Final Fight en Mortal Kombat 1 begin jaren '90.
Ze hebben een onuitwisbare indruk op me achtergelaten.

Arcade gamen staat voor mij voor korte, doch intense gamesessies. Precies wat ik nodig heb.


Sinds kort ben ik begonnen aan m'n eerste project, het renoveren van een Sega Naomi Universal Cabinet.


Tot op het forum! 😉
 
Welkom Maarten-Jan,

Je kunt je kinderen niet vroeg genoeg in aanraking laten komen met Tekken, zeg ik :-)
 
Hallo allemaal,

ik zal me maar meteen gelijk voorstellen, lijkt me wel netjes, heb net 2 topics gelijk geplaatst, maar goed, mijn naam is shanno, ben 30 jaar, bijna 31 en ik woon in den haag, getrouwd met de liefste vrouw op aarde, die met mij te kampen heeft hehehehe, ik ben ook gelovig, doe er ook wat mee, niet op het niveau van forceren, maar op het niveau positief beinvloeden zal ik het maar noemen in combinatie met toneel/drama stukjes uitvoeren in een groepje.
Voor de rest ben ik best wel een gevoels mens en help graag mensen waar geholpen kan worden, met mate natuurlijk. Voor de rest een sociaal persoon die iedereen in zijn waarde laat, tenzij er speciefieke vragen of directe vragen gesteld aan me worden, dan ga ik graag in een dialoog, geen monoloog, van elkaar leren is een goede zaak vindt ik dan.
Tja nu dat al uit de weg is, is hier de game gedeelte hehehhehe
mijn interesses liggen het meest bij vechtspellen, zoek nog een goede uitdager/daagster voor guilty gear hehehe, ik heb de standaard retro consoles in bezit en ook de next-gen consoles, niet alles helaas maar ja komt wel, genoeg te spelen.
Om even duidelijk beeld te krijgen van wat voor gamer ik ben, speel ik best wel vaak nu de nieuwe mortal kombat voor de 360 online en probeer alle achievements te krijgen, voor de rest switch ik af en toe naar retro en weer naar next-gen consoles, van Zelda windwaker en Luigi's mansion, naar Guitar hero world tour/warriors of rock naar double dragon 2 op de nintendo ds lite. Voor de rest ben ik een huge fan van Fist of the North Star (Hokuto No Ken) en heb zelf de originele Japanse spel laten importeren uit japan voor de ps2, volgens mij is het ook ge-emuleerd op atomiswave/naomi voor de pc.
Wat ik ook bijna vergeten was is dat ik speciaal de ps3 voor metal gear solid 4 heb gekocht en vervolgens deze ook echt uitgespeeld, ik ben een dan ook een mega huge fan van metal gear, snaaaaaaaaaaaakeeeeeeeee (metal gear gamers weten deze uitspraak wel :lol: )

Om even de metal gear gekte van mij op een rij te zetten, is dit dus mijn collectie:
-Gamecube - Metal Gear Solid: Twin Snakes (USA import)
-XBOX1 - Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty Subsistence
-PS2 - Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty Subsistence (Promo disc alleen)
-PS2 - Metal Gear Solid 3: Snake Eater (USA import)
-PS2 - Metal Gear Solid 3: Snake Eater Subsistence (USA import)
-PS3 - Metal Gear Solid 4 Guns of the Patriots

Nou voor de rest probeerde ik de final fantasy reeks uit te spelen, ben begonnen bij Final Fantasy 7 en deze ook uit gespeeld (denk aan Cloud Strife, Tifa en Barret) hehehe met deel 8 ben ik tot disc 3 van de 4 gekomen, deel 9 even gespeeld en bij deel X niet ver gekomen en daar bij heb ik het gehouden.
Voor de rest hou ik ook van de Resident Evil reeks, heb ook een hele collectie daarvan, moet ik ook nog uitspelen, maar voornamelijk speel ik vechtspellen.

Tekken 6 en Street Fighter 4 is daarom ook deel in de collectie van vechtspellen die ik speel. Af en toe probeer ik een race game te spelen zoals burn out of een voetbal spel zoals fifa of pro evo (ben meer een pro persoon, heb ooit 9-1 gewonen van iemand ehehehe) zodat er genoeg afwisseling is, maar retro is bij mij altijd welkom.

Nou dat was het zo een beetje over mij globaal, heb nog veel meer te vertellen maar ik zal de post niet overflowen met mn tekst.

De groeten, Blessings allemaal en game-se,


Shanno uit den haag !!!


PS: Shinkuuuuuu Hadoken, Come Here, Naruto Uzumaki barrage, Gun Flame, Burn Knuckle...... :mrgreen:
 
Shrimp":1830fiz6 said:
Ratson":1830fiz6 said:
Welkom aan bord MJ.
Zelfde initialen als de vriendin van Spiderman trouwens :D

Of een bepaalde softdrugs 😉

Die kwam niet eens in me op :oops:
Erg slecht aangezien ik al 25 jaar cannabis connaiseur ben.
Notabene door iemand op de hoogte gebracht die nog te jong is om de shop in te mogen, jij gaat je hier prima redden :mrgreen:
 
Ken":m266jp62 said:
doc81":m266jp62 said:
PS: Shinkuuuuuu Hadoken, Come Here, Naruto Uzumaki barrage, Gun Flame, Burn Knuckle...... :mrgreen:

Nerd alert! 8)

ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US!!!

FYI: als ik een nerd was had ik al 10.000 wins met mortal kombat en was ik onverslaanbaar met de street fighter reeks zoals daigo of poongko, maar ik ben gewoon een extreme casual gamer.

Counter attack: Cccccombo breaker, MMMMMonster Kill, Head Shot, Johnny Cage wins, Flawless Victory, Fatality en oooh ja "it's peanut butter jelly time"

Extra opmerking: is gewoon om lollig te doen, niet om hatelijk te doen :mrgreen: :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top