What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Psykick":3u5tgrsw said:
Cageman":3u5tgrsw said:
Welkom, Karsten!

Ik heb ook een zwak voor dingen met knopjes ;-)

Ik heb een zwak voor knoppen in de ruimste zin van het woord ;)


Haha, ik zat op deze reactie te wachten ;)
Bedankt voor de verwelkoming overigens!
 
Die knoppen van cageman zijn vooral interessant als t koud is ^^
 
Total Gaming Forum":2kpmisrm said:
Ik verzamel alles maar het leukste vindt ik toch de arcade kasten

+1 :)

Welkom (N)ew (A)rcade (O)peration (M)achine (I)dea
 
Hoi Naomi,

Welkom! Je had inderdaad geen betere naam kunnen hebben voor dit forum.. nou, misschien Nozomi.. of arcade.. maar ja.. wie heet er nou arcade ;-)
 
Heya Nozomi,

Ik ben Sven, 18 jaar en ik kom uit Amstelveen (dichtbij polderarcade).
Ik kijk al een tijdje mee en heb besloten om een accountje aan te maken.
Ben m'n hele leven al bezig met games, het begon met een gameboy color en Pokémon Blue
. Ik ben dus vooral bezig met het verzamelen van consoles/games maar een eigen arcade kast is toch wel de droom.

-Sven
 
Hallo,

Ik ben dus Firehawk, een vriend van Speedfreak.
Ben vandaag ook op de beurs geweest in Deurne, was echt een leuke beurs.
Heb nog een paar Dreamcast spellen kunnen scoren, en nog wat liggen raggen op die arcade kast met Virtua Striker.

Voornamelijk bezig met de Sega Dreamcast en Neo Geo Aes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top