What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Hallo daar allemaal,ik ben Ratson(Gideon),ook bekend van het neogeo forum,hallo trailblazer800,ik ben hier naar toe gelokt ik zal binnenkort wat meer over mezelf en mijn verzameling vertellen.Ik ben 36 en woon samen met mijn vriendin die ook gamefreak is.
 
Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?
 
Ken":1i0as5dp said:
Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?

LOL

Hoe krijg ik het forum vol?
 
Ken":1nlmi67w said:
Quote jij anders even een voorstelronde uit 2005 Gameholic haha.

Nog niet helemaal wakker?

LOL

Komt ervan als je onder de baas zijn tijd stiekem snel aan het posten bent. Excuses heren.
 
Hoi allemaal,

Zal me zoals iedereen hier ff voorstellen.

Mijn naam is Sokha Thorn, ben 22 jaar oud ik woon samen met mijn vriendin en dochter van 3 in Rotterdam en werk momenteel fulltime als verkoper bij de MediaMarkt (nota bene op de software/games afdeling).

Mijn interresse gaan uit naar Velicia(mn kleine), games, games, japan, anime, games, films, games en uhm......ohw ja games :lol: De ziekte begon volgens mij toen ik mijn eerste stapjes deed en ben sinds dien niet meer te genezen.

Mijn eerste console was een atari 2600. Hierna volgde de NES, Megadrive, Snes.......enz. Ik denk dat ik wel alle game systemen daarna in bezit heb gehad. Was ook heel vaak te vinden met mijn broer in CityPlayHal (arcadehal in rotterdam centrum) het is er nu alleen helemaal veranderd.
Heb altijd al een candy cab willen hebben dus hopelijk kunnen jullie me erbij helpen.

Ik ben waarschijnlijk de meest allround gamer die je zult tegenkomen in nederland, ik speel alles wat goed is. Voornamelijk fighting/competative games omdat ik in een omgeving ben opgegroeid waar je alleen maar wordt uitgedaagd. En ik ben een persoon die altijd beter wil zijn in games. Heb ook aan redelijk veel tournooien meegedaan. Laatste grote tournooi: http://battleofdestiny.com/ in UK waar ik toen als weinigen van europa al mocht knokken met een van de eerste SF4 viewlix cabinets geimporteerd uit japan. Deed daar mee met Tekken 5DR en CvsSNK2(kwam niet heel ver met die pros :( ).

Dat is een beetje over mij. Maar jah genoeg over mij :D. Wanneer gaan jullie weer een candycab actie doen? Of heeft iemand nog toevallig een new astro city liggen? Laat het me weten. 😉


Pz
Sokha
 
Welkom, veel plezier op het forum. Er komen regelmatig acties voorbij dat er cabs worden ingekocht, dus hou het goed in de gaten!
 
Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

greetz ratson
 
Welkom sokha, uit je verhaal kan ik opmaken dat je een indrukwekkende staat van dienst hebt, en ik denk dat je je hier bij Nozomi dan ook wel thuis zult voelen.

Ik weet dat er binnenkort, binnen een maand of 2, weer een grote cab inkoopactie wordt georganiseerd, waaronder ook New Astro's. Hou dit forum dus maar goed in de gaten.

Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.
 
Ratson":3ofv8fyj said:
Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

149 euro advies verkoop.

pooyan":3ofv8fyj said:
Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.

Heb op het moment geen gameroom omdat ik in dit huurhuis geen extra kamer heb voor 1. Maar ben wel van plan samen met vrouwtje binnenkort voor een koophuis te gaan en dan gaat er zeker weten een gameroom komen.
Mijn consoles op dit moment:
- PS3
- X360
- Xbox
- Wii
- Dreamcast
- 3x PS2
- 3x SNES
- NES
- GameCube
- NEOGEO AES
- Houten Masterplay NEOGEO 2-slot cab

Pics zal ik binnenkort wel ff posten.
 
xxstillaxx":2wbdddt8 said:
Ratson":2wbdddt8 said:
Welkom stilla,ik woon in dordrecht en had je verhaaltje over die joysticks gelezen.En aangezien ik regelmatig in rottie ben:Wat kosten ze?

149 euro advies verkoop.

pooyan":2wbdddt8 said:
Welke console's bezit je op dit moment, en heb je ook zoiets als een 'gameroom' of zo? Je weet, pics worden hier altijd gewaardeerd.

Heb op het moment geen gameroom omdat ik in dit huurhuis geen extra kamer heb voor 1. Maar ben wel van plan samen met vrouwtje binnenkort voor een koophuis te gaan en dan gaat er zeker weten een gameroom komen.
Mijn consoles op dit moment:
- PS3
- X360
- Xbox
- Wii
- Dreamcast
- 3x PS2
- 3x SNES
- NES
- GameCube
- NEOGEO AES
- Houten Masterplay NEOGEO 2-slot cab

Pics zal ik binnenkort wel ff posten.
nice ben benieuwd!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top