ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Om me ook even voor te stellen, ik ben Rudie, 22 jaar en woon in Rotterdam op kamers waar ik ook rechten studeer. In mijn kamertje heb ik een mooi high tech cabinetje staan met een 2 slots MVS erin, als ik nog eens een echt huis ga bewonen moet er nog een candy bij. Vroeger stond ik al dagen achter elkaar in de arcade's, wat begonnen is op vakanties naar Spanje en België. Streetfighter II speelde ik grijs, net zoals final fight, the punisher, x-men, art of fighting etc. Jaja, ik was toen al oldschool hehe. Nu ben ik nog steeds een beetje blijven hangen en ben nog steeds verslaafd aan 2d. Mijn huisgenoot heeft een xbox maar van de meeste games wordt ik misselijk na 10 minuten en dan knal ik er capcom arcade classics in, en pro evolution is natuulijk ook super. Ik heb qua consoles een Snes, saturn, dreamcast en playstation, maar die laatste na een week weer verkocht. De dreamcast blijft een juweeltje wat betreft 2d beat 'em ups dus die wordt nog bespeeld, helaas heb ik mijn saturn verkocht omdat ik destijds alleen een nieuwe console kon kopen als ik mijn oude verkocht. eeuwig zonde, ik had hem door mijn verre vriend Cheng om laten bouwen dmv plakbandjes plakken, echt ambachtelijk zullen we maar zeggen. Anyway daarnaast zit ik veel in de sportschool, te weinig in de boeken en gaan er ook aardig wat uren naar mijn vriendin. Dat was wel weer genoeg, nu eens even kijken of hier meer leven in de brouwerij is dan op het insertcoin forum.