d
Shmup Veteran
Hallo mijn naam is Daniel,
Ik ben nieuw. Ik heb een MasterPlay en een OK Baby en 15 pcb's.
Masterplay heb ik omgebouwd met een versterker met equalizer en ik heb ook een SCART to JAMMA adapter gemaakt zodat ik consoles op mijn cabs kan spelen.
Dit is mijn site: turn.to/vertical
Ik ben op zich wel geinteresseerd in een inkoopactie. Mijn voorkeur gaat uit naar jamma candy, AW/Naomi zijn te duur. Ik ben ook bereid om een 2e hands te kopen.
Als iemand Jamma problemen/vragen heeft hoor ik het wel.
Ik ben nieuw. Ik heb een MasterPlay en een OK Baby en 15 pcb's.
Masterplay heb ik omgebouwd met een versterker met equalizer en ik heb ook een SCART to JAMMA adapter gemaakt zodat ik consoles op mijn cabs kan spelen.
Dit is mijn site: turn.to/vertical
Ik ben op zich wel geinteresseerd in een inkoopactie. Mijn voorkeur gaat uit naar jamma candy, AW/Naomi zijn te duur. Ik ben ook bereid om een 2e hands te kopen.
Als iemand Jamma problemen/vragen heeft hoor ik het wel.