What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Eten topic

Warung Mini op Witte de Witstraat in Rotterdam is een tent waar ik vaker kom. Surinaams eten ftw!
 
Jinxz said:
Ziet er wel goed uit maar niks voor mij. Als stuff uit de zee komt, kots ik al van de geur. (letterlijk ooit gebeurd)

pff. vandaag traditioneel Chinees gegeten met m'n gezin en schoonfamilie (aziaten). DimSum is gruwelijk. Wij eten meestal bij Tai Wu in rotterdam... Mocht je er ooit eten, probeer de Ku Lo Kai (zoetzure kip). The shit!
Jinxz said:
Kijk een kenner. Wij gaan daar ook redelijk vaak eten.

Een aanrader is wel koreaans grillen, kijk eens:

korean40001.jpg


Jammer dat er hier niet veel van die tentjes zijn. Zie in amsterdam wel eentje:
http://www.misskorea.nl/

Iemand daar ooit geweest?
 
Ondanks al die lekkere restaurants kan ik toch niet wachten tot ik met vrienden in de zon de BBQ kan aansteken, met een goed glas bier en een zalige longfiller sigaar.
 
Ik heb in het NGC Hasan 1 keer achter een bbq zien staan en ervan gegeten.

Die kwaliteit van toen zal ik nooit vergeten, zo goed. Zeker voor herhaling vatbaar als de grillmeister dat zelf ook ziet zitten
 
ik heb nu al een paar keer bij Amigu gegeten dankzij Hasan ;)
ik moet zeggen het is echt heerlijk en een aanrader voor wie er nog niet gegeten heeft
Amigu is een Chinees Antiliaans Surinaams restaurant
Oranjelaan 41 || 2712 GB Zoetermeer || 0797503757
 
Is dat diezelfde zaak waar het eten op Nozomi events soms vandaan komt? Zo ja, dan is dat inderdaad heel erg lekker.
 
Dr Doggystyle":1gl1kagg said:
ik heb nu al een paar keer bij Amigu gegeten dankzij Hasan ;)
ik moet zeggen het is echt heerlijk en een aanrader voor wie er nog niet gegeten heeft
Amigu is een Chinees Antiliaans Surinaams restaurant
Oranjelaan 41 || 2712 GB Zoetermeer || 0797503757
Interessant, tijd om eens te gaan eten dan!
 
Back
Top