What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Espgaluda II Black Label - XBOX 360

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Waarschijnlijk oud nieuws, maar volgens PA is Espgaluda II Black Label vanaf 25-2-2010 te verkrijgen.

En dan zal ik hem 25-4 of zo wel krijgen, met het huidige tempo van de post. :?

Trailer:

Weet iemand of dit een regiovrije game is, of heeft Cave dit nog niet bekend gemaakt?
 
Gaat volgens mij niet regio vrij worden, jammer maar helaas.
 
ze zeggen toch dat de limited edition niet regio vrij is en de normale versie wel.

"The Limited Edition of EspGaluda II will be region-locked to Japan because we didn't have enough time to get the application in before pressing," says Cave producer Makoto Asada. "However, we were able to make the standard edition region-free in to show our appreciation for the support we have from overseas fans."

lijkt mij wel alsof het confirmed is.
 
heheh, laat hem aub regio vrij worden :twisted:
Zakt de prijs van EspII als boardje ook nog wel, dit is ook gebeurd met Futari.
Moet de port wel net zo geweldig zijn als Futari...
 
volgens een citaat van Asada zal na Espgaluda 2 normal edition geen enkele nieuwe Cave XBOX 360 release nog regiovrij zijn.

New CAVE Blog post:

"Thank you

Thank you for the warm messages from all over the world.
Espgaluda II Black Label Normal Edition is region free.
But I'm afraid new games after Espgaluda II Black Label won't be region free.
I assure you that Espgaluda II Black Label Normal Edition will be the last region free game for the time being.

Cave

Makoto Asada"
 
pooyan":2m48al1i said:
"I assure you that Espgaluda II Black Label Normal Edition will be the last region free game for the time being."

"Ik garandeer je dat dit voorlopig de laatste regiovrije game zal zijn".

Er komen dus nog wel degelijk regiovrije games. Of de japanner beheerst de engelse taal erg slecht.
 
Mooi werk dat EspII nog regio vrij is, gaat de prijs van de pcb ook lekker zakken hehe :twisted:
Kan ik hem eerst eens ff checken op de 360 voordat ik deze aanschaf.
Ben benieuwd en hoop stiekem dat het een goede port wordt :)
 
almighty":39n0t4m8 said:
Kan ik hem eerst eens ff checken op de 360 voordat ik deze aanschaf.

Wat wil je checken dan Marc? Of ie goed is? :lol:
 
goatboy":25ntkty2 said:
almighty":25ntkty2 said:
Kan ik hem eerst eens ff checken op de 360 voordat ik deze aanschaf.

Wat wil je checken dan Marc? Of ie goed is? :lol:
:lol:

Hij zal vast wel goed zijn idd, maar kan hem op deze manier alvast checken en een beetje spelen.
Zo vaak zie je geen Espgaluda II kit voorbij komen en meestal een losse pcb met wat art.
 
Vandaag de normal edition gepreordered, deze keer maar eens niet bij Playasia, die worden volgens mij momenteel te goed door de douane in de gaten gehouden.
 
door m'n mislukte poging met Futari had ik nog 72$ store credit.
dus toch maar bij playasia ge-ordered. . moest 3euro en 5 cent bij betalen.
fingers crossed!
 
Back
Top