A
Anonymous
Guest
Sinds ik m'n Naomi cab naast de Egret 3 heb staan lijkt het beeld op de E3 een beetje erg contrastloos. Het contrast is al wel helemaal open gedraaid maar lang niet 'fel' genoeg. Ligt dit gewoon aan de kwaliteit van de monitor of kun je op het chassis nog wat instellen? Op het chassis is de contrast 'pot' ook al helemaal voluit trouwens.
Monitor: Samsung
Chassis: WEI-YA M3129D01-7
Tips zijn welkom.
Monitor: Samsung
Chassis: WEI-YA M3129D01-7
Tips zijn welkom.