What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een 'stunning' Mame cab

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Denk dat je er maar voor moet gaan Erik. Maar lees wel de kleine lettertjes. :D
 
De auction lijkt een soort zieke grap, ik hoop ook dat je interesse enigzins sarcastisch bedoeld is. Anyway, ik vind het een gedrocht en wat de verkoper met die admin fee bedoelt is me ook niet duidelijk.
 
Tuurlijk is dit een grap. Iemand die zich verveelt denk ik. Alleen kun je met dit soort grappen van Ebay gebanned worden denk ik.

Je kunt de meest idiote cabs (en mensen) vinden op ebay. Sommige fora hebben hierover een compleet topic van 'idiote' bevindingen op Ebay.
 
ruderudie said:
De auction lijkt een soort zieke grap quote]

Goh, meen je nie 😉

Het blijft gewoon leuk dit soort Ebay sales te lezen.
 
't is nog best hightech, met zo'n ovaal LCD panel..
Maar ik denk dat ik wacht op de medieval cab.
 
Wat een gedrocht en snap ook niet waarom mensen hier op reageren.
In de brand steken dat ding :twisted:
 
Ik vind het vrij zielig om zo'n auction op ebay te zetten
 
Als je dan al zoiets als grap uit wilt halen zorg dan wel dat je serieus kunt photoshoppen, dit lijkt echt nergens naar....
 
Tja Jamma+. Vindt het wel een gezeik met eerst 10x posten voordat je het hele forum kunt gebruiken. Nu ik dit limiet gehaald heb kom ik er eigenlijk bijna niet meer. :P Maar altijd handig om kennis op te doen.

Waarschijnlijk te druk met het bezoeken van andere fora die meer gericht zijn op 'modern' arcade gaming.
 
Back
Top