What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Een lekkere tweeling ! Sega Rally Twin

Derrick":3b79l9wk said:
Een meester aan het werk:
">
" loading="lazy" width="560" height="315" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin">

in de Lancia delta HF natuurlijk 8)
 
Derrick":3veg3mlj said:
Een meester aan het werk:
">
" loading="lazy" width="560" height="315" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin">

Een meester van zo veel mogelijk raken ;)
 
Psykick":2s4adrx0 said:
Derrick":2s4adrx0 said:
Een meester aan het werk:
">
" loading="lazy" width="560" height="315" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin">

Een meester van zo veel mogelijk raken ;)

Ach hij is 6.. en moet helemaal onderin de cab liggen om bij de pedalen te komen. Ik vind hem top!
 
cotje":3mmf4ztu said:
Derrick":3mmf4ztu said:
Een meester aan het werk:
">
" loading="lazy" width="560" height="315" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin">

in de Lancia delta HF natuurlijk 8)

hij is een kenner eh.. net als z'n papa. ;)
 
Hahaha owwww, dan is het idd helemaal top! Als je op je zesde dit kan, respect hoor!
 
Haha is dat je zoontje Derrick?
Heeft al aardig door hoe het werkt, hoorde hem al iets over 'check point' roepen ^^
I feel the force is strong in this young padawan...
 
Psykick":1wc580x5 said:
Hahaha owwww, dan is het idd helemaal top! Als je op je zesde dit kan, respect hoor!

Het was de tweede keer dat hij het deed!

jiggymf":1wc580x5 said:
Haha is dat je zoontje Derrick?
Heeft al aardig door hoe het werkt, hoorde hem al iets over 'check point' roepen ^^
I feel the force is strong in this young padawan...

Yep das mijn zoontje! Hij is een echte gamer. Zo erg dat we het wat hebben moeten inperken. Halfuurtje op woensdag en twee keer een uurtje op zaterdag en zondag. Ik zal een keer een filmpje maken hoe hij 2d platformers doet... dat gaat nergens over. Dat kan ik echt niet en ik ben niet slecht.
 
You must log in or register to reply here.
Back
Top