A
Anonymous
Guest
edit: removed
Je zowieso alle racers spelen met een analoge joystiq, maar dan heb je alleen nog het probleem van gas/rem. Daar zou je de pedalen van een console stuurtje, voor kunnen gebruiken. Het kan dus wel maar je moet dan wel handig zijn met kabeltjes solderen.ne0":1hf7clu7 said:Ok dat dacht ik ook namelijk, omdat ie in je verlanglijstje staat en je eronder schrijft dat je niet begint aan games die een speciaal panel nodig hebben. Dacht misschien heb ik wat gemist en is crazy taxi op eoa manier met analoge sticks ook te spelen ofzo![]()