Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
de n64 staat momenteel bij mij thuis.alleen de tulpkabelt tussen n64 en tv moet nog op wachten .In japan leveren ze die apart
@wibraman ik weet niet meer percies maar volgens mij was demo cdtje .ik had volgens mij er 1x na gekeken.de famicom verkoop ik dubbel heb zelfde geld met disksystem
over consols doe maar een bod dan ga ik kijken of mogelijk is er voor te verkopen
update :
ik heb nog een boxed front mission voor superfamicom en de nieuwe
popstations ga 12,50 per stuk kosten ik hou er 1 a 2 zelf.
ebay winkel geopend vanwege de ebay kosten nogal hoog waren XD(25% verloren aan ebay kosten ).komen komenende tijd meer items bij.ook wat wonderswan en n64 games