What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ebay fees WTF!!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Fooook! Had laatst m'n Futari 1.5 kit verkocht op Ebay toch? Blijkt dat de ebay fees bijna €38 zijn! :shock: Gaat over een bedrag van 475. Weer een fijne herinnering waarom ik deze fucking duivels niet moet gebruiken., Damn you Ebay! :evil:
 
WAT!?!? Het is lang geleden dat ik EBay heb gebruikt om iets te verkopen.. Gaat nu nooi meer gebeuren, denk ik. Waar slaan dat soort fees in godsnaam op.. Het is trouwens denk ik een kwestie van tijd voordat Marktplaats ook hogere fees gaat berekenen (want ja, MP is in bezit van EBay)..
 
Da's ongeveer 9% van het bedrag! Moet eigenlijk m'n account sluiten voor dit soort ongein. Koop eigenlijk toch helemaal niets meer op Ebay.
 
T wordt pas leuk als je een non payer krijgt, toch je fees moet betalen en de adv niet opnieuw kan/mag plaatsen in dezelfde categorie omdat hij verkocht is
 
Holy shit !
Ik wist niet dat het zo hoog was :shock:

Je hebt die prachtige Net City er toch ook opstaan ?
Straks neemt iemand hem mee voor die € 250,- en mag je ook nog ff haast 25,- € aan fee's aftikken , no way :?
 
Wist wel dat de fees bewijzigd waren maar dit is gewoon incashen. Lijkt de Belastingdienst wel! En wat de Net City betreft, Die haal ik er wel af 12 uur van tevoren en ga voor duurdere spullen zeker Ebay niet meer gebruiken.

Je zult als ondernemertje maar afhankelijk zijn van je Ebay shop. Proper fucked!
 
goatboy":2yrdjhhk said:
Je zult als ondernemertje maar afhankelijk zijn van je Ebay shop. Proper fucked!

Van dit soort onzin word ik zelfs een beetje pissig, en ik verkoop niet eens iets op EBay. Het is echt ABNORMAAL.

:evil:
 
Back
Top