What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Driftin in...

Drifter

Combo Keeper
Interview met mijzelf...
WTF R u?
Ik ben Addy, 37 jaar, retro-freak/nerd/mafkees. Twee kinderen, dus een eigen computerhok gerealiseerd. (Paps moet ook rust hebben)

In mijn computerruimte staan een Spectrum, C64, C64SX, Amiga 500 en 1200 naast mijn Mac te zoemen.
En in de hoek, mijn trots... Mijn Mamekast.. met sinds kort, alas, een defecte Arcade monitor.

Hey Ad, Hoe ben je hier gekomen?
Op de retrobeurs in gesprek geraakt met Hasan en Erik. Erik vroeg mij wat voor een kast ik had, waarop mijn N00b antwoord "ehm.. zo'n lange (handbewegingen)" was. Veel geleerd in een half uur kletsen met Erik.. kheb dus een Woody... Juist.. Toen zag ik de kasten.. ehm.. cabs die Hasan had staan en was in een keer verliefd! Wat een strakke dingen zeg. Dus ook gelijk bij Erik een Atomiswave in bestelling genomen en het enthousiasme van Hasan en Erik hebben mij hier doen belanden.

Verwacht wat domme vragen van mijn kant, als beginner, maar ik begreep dat het hier een gezellige scene is, dus ik hoop hier veel lol en info te beleven!

GreetZ,
Addy
 
Drifter":29u6haga said:
Dus een eigen computerhok gerealiseerd. (Paps moet ook rust hebben)

Heb ik volop begrip voor! :) Welkom dude!
 
Addy, heb ik teveel gezegd?

Welkom, en schroom niet om 'domme' vragen te stellen, want die bestaan niet.

Have fun.
 
Pat7o":1gup3ish said:
zet je auto maar alvast te koop....
welkom!
:)

Muahahahahaha idd Rob :lol: :lol:

Welkom op het forum en cool dat je een Awave hebt besteld bij Erik, zal je geen spijt van krijgen en ga maar alvast rustig kijken naar wat je 2e cab wordt ;)
 
Back
Top