A
Anonymous
Guest
Voor alle Double Dragon fans!
(DD, DD II, (arcade version, nes, snes) + DDX
Nieuwe moves, sneller (geen lag), andere indeling, etc. Gewoon te veel om op te noemen!
setup: RGB ---> CGA/VGA, slg-3000.
(DD, DD II, (arcade version, nes, snes) + DDX
Nieuwe moves, sneller (geen lag), andere indeling, etc. Gewoon te veel om op te noemen!
setup: RGB ---> CGA/VGA, slg-3000.