What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[done]GEZ NEO GEO controller

Anunaki

Shmup Veteran
Joined
Nov 3, 2012
Messages
1,157
Reaction score
1
Location
Spijkenisse
Hoi, ik heb een supergun gekocht waar een neogeo controller op kan worden aangesloten.

Heeft iemand er toevallig een voor een mooi prijsje?

Groeten, Patrick
 
anunaki":3e2tdycp said:
Hoi, ik heb een supergun gekocht waar een neogeo controller op kan worden aangesloten.

Heeft iemand er toevallig een voor een mooi prijsje?

Groeten, Patrick

Dag Patrick,

Ik kan je helaas niet helpen aan een Neo geo controller, maar ben wel benieuwd welke en waar je die Supergun hebt gekocht :)
 
Ik heb een Neo Geo CD controller, maar geen Neo Geo om mee te testen. Ik verkoop de controller zodoende ook als NIET werkend en daarom dus ook met een laag prijsje van €20,-

neogeo-gamepad-untested-fro.jpg[img]
 
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik zal hier wel posten of het wat is. Als ie goed werkt wil ik hem uiteindelijk in een kastje bouwen, dat is toch fraaier.

Robert, ik stuur je een PM
 
anunaki":191dv4kk said:
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik zal hier wel posten of het wat is. Als ie goed werkt wil ik hem uiteindelijk in een kastje bouwen, dat is toch fraaier.

Robert, ik stuur je een PM


Ja, ben er wel benieuwd naar of het zo makkelijk/goed werkt al ze zeggen.
mag ik vragen wat het jou aan verzendkosten kosten om het hier te krijgen?
 
4,50, zo komt de complete prijs op 30 euro en een beetje

dit kon ik niet laten liggen, ik wil PCBs kunnen testen en ik heb enkel een goedwerkend MK2 kast waar ik liever niet teveel in rommel
 
Ze werken wel goed hoor, dat zijn van die vogatek dingen. Alleen geen adjustable +5 ofzo verder volgens mij geen nadelen. Die superguns van 300 euro die je wel eens ziet zijn in principe hetzelfde als deze alleen met een doosje en japanse tekens erop, iig niet de belachelijke prijs waard.
 
ne0":164r2cv5 said:
Ze werken wel goed hoor, dat zijn van die vogatek dingen. Alleen geen adjustable +5 ofzo verder volgens mij geen nadelen. Die superguns van 300 euro die je wel eens ziet zijn in principe hetzelfde als deze alleen met een doosje en japanse tekens erop, iig niet de belachelijke prijs waard.

Ja daarom, zeg ik al het zou voor een project met een blue elf in een arcade stick gebouwd worden ofzo.
 
nog even inhakend op die opmerking over het aanpassen van de +5V, als je aan arcade voeding gebruikt kan dat wel
 
Past die dan? (met schroefterminals ofzo?) Ik heb die compacte cheape superguns eigenlijk alleen gezien met ATX voedingsconnector. Moet je wel weer een ATX connector op een arcade PSU fixen... (en als je dan toch al bezig bent kan je net zo goed het hele ding zelf maken ;) )
 
ne0":ybpq1vsg said:
Past die dan? (met schroefterminals ofzo?) Ik heb die compacte cheape superguns eigenlijk alleen gezien met ATX voedingsconnector. Moet je wel weer een ATX connector op een arcade PSU fixen... (en als je dan toch al bezig bent kan je net zo goed het hele ding zelf maken ;) )

De pcb van de deluxe en light versie is precies hetzelfde alleen hebben ze een aantal dingen bij de light versie er niet bij/opgezet maar het zit wel op de pcb.
 
Lol @ Mario Cement Factory poppetje op de pcb, classy.
 
Back
Top