What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Donaties aan het Nozomi Game Center

Psykick":2pi7giid said:
Farian303":2pi7giid said:
Word de Phat PS2 nog gezocht? Heb er waarschijnlijk nog wel een hier (moet morgen even zoeken dan), alleen zitten de kabels er niet bij...

Ja graag ;) Kabels geen enkel probleem!

Gevonden, zal kijken of ik em aanstaande zaterdag langs kan komen brengen..
 
Vet !! :mrgreen:
Alvast bedankt!
 
zag dt ik ook nog een spare AES stick heb. En een hele mooie losse Neo Geo sticker. Is dat wat?

Edit: ik neem gewoon een doos met shizzle mee als ik kom en dan kijken we wel
 
Ik heb ook nog wel spullen die ik kan doneren, als er een bepaalde behoefte is dan hoor ik dat graag.
Verzamel al een tijdje van alles dus ik kan wel wat missen. 😉
 
Vette shit jongens, donaties altijd welkom en idd Neo sticks of pads more then welcome, kunnen we ook voor de superguns gebruiken ;)
 
Ik heb nog een consolized mvs 1 slot liggen. Hebben jullie daar wat aan?
 
stevuns":14owg4b6 said:
Ik heb nog een consolized mvs 1 slot liggen. Hebben jullie daar wat aan?

Damn, heb je daar een foto van? :shock:
 
Ja natuurlijk hebben we daar wat aan hehe, altijd handig! Cool Stevuns!
 
Okay, zal ik em volgende keer meenemen. kan even duren,anders wil ik em ook wel opsturen :D Ik doe er niks mee,dus beter als deze gebruikt wordt.
Schrimp.. Heb helaas geen foto. Ik weet wel dat(mocht je op zoek zijn) bjt mooie cmvsen kan maken :D
 
stevuns":3bfo7ooz said:
Okay, zal ik em volgende keer meenemen. kan even duren,anders wil ik em ook wel opsturen :D Ik doe er niks mee,dus beter als deze gebruikt wordt.
Schrimp.. Heb helaas geen foto. Ik weet wel dat(mocht je op zoek zijn) bjt mooie cmvsen kan maken :D

Nee ik vroeg alleen om foto's omdat ik absoluut niet wist dat dit mogelijk was, wat ontzettend tof en ruimtebesparend!
 
Oke mensen ik vind het top dat het ngc bestaat :mrgreen:
Dus ik heb iets gemaakt voor het ngc kleine donatie ik hoop dat jullie het leuk vinden.
DSC03426.jpg

Het is een spiegel die ik gemaakt heb er zit een schijf aan de achter kant dus je kan hem zo ophangen.
8)
DSC03426.jpg

de foto,s zijn niet helemaal top maar deze neem ik mee naar het ngc
 
Wow! Erg mooi gebaar! Is de belettering erin gegraveerd?
 
Gezandstraalt met de computer een ontwerp gemaakt en uit geplotterd met folie
 
Wat dik zeg :shock: :shock: :shock:

Ik zit hier met Mart & Beatmaster-p... speechless..

Te strak gewoon!
 
Holy shit dit is vet gedaan, onwijs bedankt man krijgt een mooi plekje in het NGC.
 
Graag gedaan jongens jullie ook wat jullie hebben neer gezet met het ngc dank jullie wel ik neem hem de volgende keer mee :mrgreen:
 
Heilige moeder, hoe vet!!! Dank je wel, man!!!
 
Back
Top