Trailblazer
1CC Aspirant
Welcome you are, stel je anders ook even voor ih het offtopic gedeelte. Ben je puur een handelaar of ook een liefhebber; m.a.w. what kind of flesh do we have in the tub?
Ik stel voor dat je dit soort reacties voortaan achterwege laat, ckong. Ik begrijp het wel maar laat het modereren aan anderen over, ok?ckong":f0kmeghc said:Rot op man.
[img]http://imageshack.us/a/img638/2291/dsc02975.jpg[/img]
Psykick":3sq9musf said:Heb gisteren de trip naar Rijen gemaakt en kennis gemaakt in persoon met Peter. Ik moet zeggen dat het een hele fijne ontmoeting was!
Heb echt mijn ogen uitgekeken aan parts en cabs die deze man heeft waar wij als community hopelijk nog aardig wat profijt van zullen hebben. (Peter natuurlijk ook, ruimt lekker op hehe)
Anyway zij gaan flink wat reorganiseren qua parts en cabs en zullen daar over een paar weken waarschijnlijk mee klaar zijn. Daarna kunnen we eens goed kijken wat we nog nodig zouden kunnen hebben voor het NGC en uiteraard iedereen op het forum die nog wat exotische onderdelen zoekt.
Ik heb de staat van de cabs die hij te koop heeft staan gezien en dat is gewoon allemaal in prima tot perfecte staat. Koop dus gerust een cab als er iets voor je bij zit. Ik heb begrepen dat ook de after service helemaal in orde is, dus als er iets mis is hebben ze iig onderdelen genoeg en ook de intentie om te helpen. Kortom wat mij betreft een aanwinst voor onze community qua handelaren binnen onze groep. Het brengt zo de echte professionals en hobbyisten weer een stukje dichter bij elkaar!
michelze":3cskob0d said:Pas in ieder geval op met termen als "rot op".
Een prima kerel die Peter en we kunnen er nog veel plezier aan beleven.