What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Diverse driving / shooting/ games for sale

game seller

Credit Feeder
Reaction score
0
sega f355 twin

sega starwars dlx

konami GTI club twin

Tokio cop dlx

sega dirty devils twin

Globall vr six gun shooting

sega lets go island dlx

en vele onderdelen

daytona / rally / starwars enz enz

geen idee waar dit over gaat zal wel goed zijn

beste ckong als je ergens mee zit hoor ik het graag ben net nieuw hier dus wat doe ik verkeert

....uhm,...staat van de cabs, prijzen, foto's enz enz ?

Beste Mart ik ga er voor zorgen dat ze zsm erop komen van de f355 staan al op deze site sinds woensdag ben nieuw hier en moet even uitzoeken hoe ik foto's erop krijg

Nou nou jongens, laten we wat liever doen tegen een nieuwe handelaar op het forum die niet weet hoe het allemaal op het interweb allemaal werkt. Wat overigens wel een soort van gemeenschappelijke eigenschap van handelaren is dat ze niet weten hoe het op fora werkt.

Beste Game Seller, wie ben je, waar kom je vandaan, wat houdt je allemaal bezig in dit leven en wat brengt je op ons forum? En aantal dingen die we graag van je willen weten. Ga naar de off topic en stel je dat eerst even netjes voor. Daarna zullen we je vast wat hartelijker verwelkomen!

dat zullen we dan maar even doen mijn naam is Peter en zitten ruim 18 jaar in de arcade games en al het andere dus prijs en redemption games leveren in nederland en vele landen buiten nederland en zijn dealer van onder andere Sega /namco /global vr /adrenaline enz enz de games die wij in nederland hebben geleverd vind je in de diverse parken en in de zo juist in gerichte super mooie nieuwe arcade in Kerkrade wat echt een aan rader is ook leveren we veel op de nederlandse kermis maar ook zeker daar buiten door dat wij veel nieuwe games

leveren ruilen we ook veel games in dit in diverse soorten staat van kwaliteit slechte cabinetten worden door ons gesloopt in de parts gaan in stock we hopen dat we hier zeker voor de arcade leifhebbers wat kunnen betekenen

zelf zitten we in Rijen tussen breda en tilburg

ik hoop dat dit een idee geeft wie we zijn

game seller":25yuj1vn said:
Beste Mart ik ga er voor zorgen dat ze zsm erop komen van de f355 staan al op deze site sinds woensdag ben nieuw hier en moet even uitzoeken hoe ik foto's erop krijg
Prijzen is ook wel een idee. En dan gewoon normale prijzen, geen ebay- of marktplaats inflatieprijzen, dat zijn we hier niet gewend :)

prijs hangt af van de kwaliteit van de machine maar zeker geen gekke prijzen

vraag maar om de prijs en ik zal hem geven

Hallo ik weet niet precies wat er in de voorgeschiedenis zich heeft afgespeeld, snap de 'hostiliteit' niet.
Maar van harte welkom :D

Zou je zo vriendelijk willen zijn prijzen te vermelden en bij voorkeur de staat van de cabinetten.
Afbeeldingen hebben daarbij de voorkeur (een plaatje zegt soms meer dan duizend woorden). 😉

Bedankt voor de genomen moeite en vriendelijke groeten Marco :D

game seller":357dfzks said:
prijs hangt af van de kwaliteit van de machine maar zeker geen gekke prijzen

vraag maar om de prijs en ik zal hem geven

Dit forum vraagt om indicatieprijzen. Maar bij deze vraag ik alle prijzen aan :D

dankje Marco

zal ik zeker doen moet alleen even hoe ik een foto upload enige hulp zal niet weg zijn

sega f355 1750 euro

sega dirty devils 1250

tokio cob 550

sega starwars dlx 700

alsvast iets

game seller":35yfj89z said:

M'n excuses als ik wat vijandig over kwam maar ik kreeg ineens een flashback naar een tijd dat er wat spambots op het forum rondhingen. Heb in het verleden ook wel eens dergelijke berichten zonder prijzen of afbeeldingen van Aziatische verkopertjes gezien die zich genesteld hadden op forums.

Welkom op Nozomi Peter.

Leuke handel en wellicht dat members interesse hebben in je stuff.
Iedereen hiero heeft een passie voor arcades dus als je hartjes harder wilt laten kloppen dan is het posten van foto's een must. Beetje kwaliteit foto's doet een boel om handel los te krijgen.

No Problem

geeft niet ik snap je best als ik hulp heb hoe foto's erop tezetten zal ik dat zeker doen

bedankt voor je informatie

Back