What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dimahoo of Gigawing?

Dimahoo of Gigawing?

  • Dimahoo

    Votes: 8 50.0%
  • Gigawing

    Votes: 8 50.0%

  • Total voters
    16
Dimahoo. Welke dweep zei Giga Wing? En waarom niet ook Mars Matrix erbij betrekken? Of beste CPS2 shmup?
 
Geachte heer nozomi,

U heeft bij deze gestemd en u stem is niet in goede orde ontvangen :evil:
Zou u zo vriendelijk willen zijn om zich te onthouden van het beïnvloeden van overige stemmers?

Alvast bedankt voor uw medewerking.
Hoogachtend de notaris van het stemcommitee :D
 
Ik zeg Giga Wing :) Blijft voor mij de vetste shmup die er is... en heb ik ge1cc-ed op 2 Player max difficulty!

Mars Matrix is boven mijn niveau... te hard.

Edit; en Dimahoo heb ik nooit gespeeld...
 
ook niet aan beginnen, dim doet zeer aan je ogen. het zal geen verassing zijn dat ik in kamp (dweep) gigawing zit
 
Ken, om even terug te komen op je vraag/vragen, de vraag onder ons was welke game je zou kiezen naast Progear. Marco zei Gigawing, Refik ook. Alex en ik Dimahoo. Vandaar dat ik deze 2 als optie heb gegeven.

Bij alle CPS2 shmups zou er denk ik hoogstwaarschijnlijk Progear uitrollen.

En tsja, wat de dweeps in Gigawing zien... ik heb geen idee.

Wel jammer dat er meer votes dan reply's zijn, ben wel benieuwd wie allemaal waar op heeft gestemd.
 
Gelukkig durven de gigawingstemmers daar ronduit voor uit te komen.
Afgezien van ken, zijn de dimahoostemmers beschaamd waardoor ze anoniem stemmen :oops: :oops:
En terecht
 
Tja ik speel ze allebei graag maar als ik echt moet kiezen wordt het dimahoo
 
Ik zal Dimahoo eerst eens proberen. en dan me keuze maken, oh wacht, ik heb geen arcade cab staan 😉
op mijn pc dan maar proberen.
 
Ik zou Dimahoo zeggen omdat ik het hoesje mooier vind ;)
Ben (nog) niet zo'n shmupper om een eerlijk oordeel te mogen geven.
 
Heb ze allebei nog niet langer dan 5 minuten totaal gespeeld maar dacht dat Dimahoo zo'n hele coole intro had :)
 
joeks":2cs3sd6s said:
Heb ze allebei nog niet langer dan 5 minuten totaal gespeeld maar dacht dat Dimahoo zo'n hele coole intro had :)

True! Intro is echt vet!



En ook eens kijken naar de intro van Gigawing...



I rest my case.
 
Ik wil ze graag testen, als iemand ze even naar me kan opsturen hoor je volgende week mijn mening :mrgreen:
 
Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem moeilijk.
 
cthulhu":qe9gkagi said:
Dimahoo all the way. Gigawing is een aardig spel met een leuk scoresysteem, maar voor de rest een tikkeltje saai. Er gaat niets boven Raizing of 8ing (Behalve Cave dan)...lekker hectisch en extreem meilijk.

Ach houdt toch op zo interessant te doen 😉
 
sombetzki":19l6bquo said:
joeks":19l6bquo said:
Heb ze allebei nog niet langer dan 5 minuten totaal gespeeld maar dacht dat Dimahoo zo'n hele coole intro had :)

True! Intro is echt vet!



En ook eens kijken naar de intro van Gigawing...



I rest my case.

Anton ophouden mensen te beinvloeden, het gaat om de gameplay toch niet om een intro
 
Back
Top