What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Digital

Digital

Regular Player
Hallo mensen! Mijn naam is Robert en ik game al sinds dat de Nintendo NES Mario/Duckhunt -boxset nieuw in de winkel lag 😉

Ben een grote Nintendo-fan en bezit alle consoles(op de handhelds na). Ook moest ik met tegenzin(toen je jong was in de fanboy-tijd :mrgreen: ) aan de PS1 en 2, de Dreamcast en Xbox360 omdat oa. Capcom, SNK, Konami en Squaresoft spellen begonnen te maken voor deze consoles.

1 van de beste dingen die ooit gebeurd zijn is dat Nintendo in de arcade heeft gestaan met Killer Instinct 1 en 2. 10 jaar geleden heb ik een KI 1 kast gehad en destijds ook weer verkocht. Heb het virus weer te pakken en ben dus op zoek naar de KI 1 en 2 kasten.

Ben ook een groot fan van de KOF serie op de Dreamcast en bezit de Japanse versies van '98 t/m '02.
 
Nintendo heeft met de ontwikkeling niets te maken gehad. Rare heeft die games gemaakt. Succes met het vinden van die kasten. Marktplaats en ebay regelmatig checken.
 
Welkom en succes met de zoektocht. Op zich niet al te moeilijk te vinden, komen zo nu en dan eens voorbij hier of op MP, moet alleen de juiste prijs zijn!
 
Back
Top