Digital
Regular Player
- Joined
- Jul 10, 2012
- Messages
- 86
- Reaction score
- 0
Hallo mensen! Mijn naam is Robert en ik game al sinds dat de Nintendo NES Mario/Duckhunt -boxset nieuw in de winkel lag
Ben een grote Nintendo-fan en bezit alle consoles(op de handhelds na). Ook moest ik met tegenzin(toen je jong was in de fanboy-tijd :mrgreen: ) aan de PS1 en 2, de Dreamcast en Xbox360 omdat oa. Capcom, SNK, Konami en Squaresoft spellen begonnen te maken voor deze consoles.
1 van de beste dingen die ooit gebeurd zijn is dat Nintendo in de arcade heeft gestaan met Killer Instinct 1 en 2. 10 jaar geleden heb ik een KI 1 kast gehad en destijds ook weer verkocht. Heb het virus weer te pakken en ben dus op zoek naar de KI 1 en 2 kasten.
Ben ook een groot fan van de KOF serie op de Dreamcast en bezit de Japanse versies van '98 t/m '02.
Ben een grote Nintendo-fan en bezit alle consoles(op de handhelds na). Ook moest ik met tegenzin(toen je jong was in de fanboy-tijd :mrgreen: ) aan de PS1 en 2, de Dreamcast en Xbox360 omdat oa. Capcom, SNK, Konami en Squaresoft spellen begonnen te maken voor deze consoles.
1 van de beste dingen die ooit gebeurd zijn is dat Nintendo in de arcade heeft gestaan met Killer Instinct 1 en 2. 10 jaar geleden heb ik een KI 1 kast gehad en destijds ook weer verkocht. Heb het virus weer te pakken en ben dus op zoek naar de KI 1 en 2 kasten.
Ben ook een groot fan van de KOF serie op de Dreamcast en bezit de Japanse versies van '98 t/m '02.