Marcosan30
Shmup Veteran
sombetzki":ja08mc93 said:Cageman":ja08mc93 said:Ik heb SFII nog nooit serieus gespeeld. Ben nooit van de fighters geweest, op Tekken na. Moet er toch eens aan gaan beginnen, gok ik.
+1
Blablablabla blablablabla blablablabla !
Zo fixed