Ken
High Score Hunter
Naar mijn mening een goede ontwikkeling. Vooral voor Metal Gear Solid.
Het is de laatste in de serie en gelukkig neemt Kojima er de tijd voor. Voor DMC is het ook alweer het vierde deel en een half afgemaakt product zou de doodsteek voor de series kunnen betekenen. Ze zien goed in dat 2008 pas het jaar van de PlayStation3 gaat worden.
De Xbox 360 zal aan het einde van het jaar met GTA4 gaan strijden om de hoogste plaatsen en daar is voor DMC en MGS gewoon ook even geen plaats voor. Dit jaar zal Microsoft nog veel zieltjes kunnen winnen, maar men zou er verstandig aan doen nog meer aandacht te geven aan een opvolger van de 360. Sony komt er wel in 2008.
Mee eens of mogen games van jullie liever vandaag dan morgen in de schappen liggen?
Het is de laatste in de serie en gelukkig neemt Kojima er de tijd voor. Voor DMC is het ook alweer het vierde deel en een half afgemaakt product zou de doodsteek voor de series kunnen betekenen. Ze zien goed in dat 2008 pas het jaar van de PlayStation3 gaat worden.
De Xbox 360 zal aan het einde van het jaar met GTA4 gaan strijden om de hoogste plaatsen en daar is voor DMC en MGS gewoon ook even geen plaats voor. Dit jaar zal Microsoft nog veel zieltjes kunnen winnen, maar men zou er verstandig aan doen nog meer aandacht te geven aan een opvolger van de 360. Sony komt er wel in 2008.
Mee eens of mogen games van jullie liever vandaag dan morgen in de schappen liggen?