What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

defecte consoles

Da Dude

Nozomi Elite
Ik heb van Cageman wat defecte consoles gekregen.

Maar ik hoef ze niet meer. Ik had er een idee mee om ze op een lege plank te zetten. of er superguns van te maken. Maar toen kwam en er AW en MVS mobo, en wat andere spullen. resultaat Plank vol. en geen zin meer om de boel om te bouwen.

Wie kan ik blij maken met 2 saturns, een dreamcast, een PSX en een Neo Geo CD console.
Volgens mij zit er een saturn joypad nog bij.

Het is alleen de console, er zit verder niks bij. Ze zijn ook niet echt mooi meer. en er missen wat klepjes en schroeven Dus voordat ik ze evt weggoi. Wie wil ze hebben?

Dan neem ik ze mee naar Deurne.
 
Okee, als je 'm niet gefixed krijgt weet je waar ie heen mag (wss defecte laser en einde oefening, meestal bij die dingen...) ;)
 
Het kan goed zijn dat de DC ook gewoon werkt. En de PS1 ook. Heb ze destijds als batch gekocht en een paar van die dingen gerepareerd. Stonden alleen in de weg. Misschien hebben jullie geluk!
 
Bigbadthomazzz":sbmzs1a4 said:
Ik hoop het :)

Gezien je recente 'handeltje' neem ik aan dat je begrijpt dat t niet de bedoeling is dat je dit soort dingen gratis krijgt van een forumlid om het vervolgens elders door te verkopen. Dat waarderen we hier niet erg :)
Zeg niet dat je dat van plan bent, just checking ;)
 
jiggymf":1ozknma1 said:
Bigbadthomazzz":1ozknma1 said:
Ik hoop het :)

Gezien je recente 'handeltje' neem ik aan dat je begrijpt dat t niet de bedoeling is dat je dit soort dingen gratis krijgt van een forumlid om het vervolgens elders door te verkopen. Dat waarderen we hier niet erg :)
Zeg niet dat je dat van plan bent, just checking ;)

Ik schaar me achter deze opmerking. 'Gelukkig' zijn de consoles in extreem slechte esthetische conditie ;-)
 
jiggymf":3u699aac said:
Bigbadthomazzz":3u699aac said:
Ik hoop het :)

Gezien je recente 'handeltje' neem ik aan dat je begrijpt dat t niet de bedoeling is dat je dit soort dingen gratis krijgt van een forumlid om het vervolgens elders door te verkopen. Dat waarderen we hier niet erg :)
Zeg niet dat je dat van plan bent, just checking ;)

...
 
Bigbadthomazzz":18gt2mhu said:
Yeah right! Dus jullie gaan er gewoon vanuit dat ik de spullen verkoop? Bemoei je lekker met je eigen zaken :roll:

Rustig maar, Thomas. We kennen je nog niet zo goed. Just checking, zoals jiggy al verwoordde.
 
Let wel even op de nuances in de post Thomas! Er worden 2 smileys gebruikt, dat wil zeggen dat je dat kan opvatten als een beetje narren en dan kan je dat rustig parreren met wat lekkere sarcasme of cynisme, maar niet zo puberaal aub! Goed dat je dat dan weer later recht trekt btw ;)
 
Back
Top