What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Deathsmiles II aangekondigd voor Xbox 360!

joeks

TATE Mode Pilot
Joined
Dec 9, 2008
Messages
548
Reaction score
0
Location
Goes, Nederland
:D :D :D

Espgaluda 2, Ketsui, DS 2 en een patch voor DDP DOJ, en dit allemaal voor de zomer. I love my J360. :D :D :D

Trailer:
 
Goed nieuws, jammer de de game er gewoon niet uitziet.
Misschien eens checken voordat ik een goed oordeel kan geven maar wat ik tot nu toe gezien heb via filmpjes etc. is het echt bagger tot vergelijking met DS.
 
Kan het allemaal niet erg vinden.
Hoop natuurlijk op net zo een goede port als deeltje 1.
Al kan ik het niet vergelijken ......... de pcb van DSII nog nooit gezien in het echt, laat staan gespeeld.
 
In tegenstelling tot een filmpje dat ik een paar maanden geleden heb gezien, vind ik DS 2 in bovenstaande trailer er toch wel verdomd goed uitzien.

Maar eigenlijk maakt het niet uit, ik heb een Asian 360 en een passie voor SHMUP's, dus als er een J360 SHMUP uitkomt, zeker van Cave, dan koop ik die gewoon.
 
Back
Top