What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Dead Space anyone?

Baki

Shmup Veteran
Joined
Sep 28, 2005
Messages
1,328
Reaction score
0
Location
Rotterdam
Is er iemand die deze game aan het spelen is? Ik heb em sinds gisteren en vind dit echt een super vette game. Creepy, sfeervol, harde aktie, gore, dikke graphics en als je de ps3 versie hebt dan is het geluid in DTS. Het is echt een soort Resident Evil meets Alien.... Klein lampje aan en het geluid vol open...brrrrr :)
 
Ga de game morgen ook maar eens halen want ziet er goed uit.
Ook het sfeertje spreekt mij persoonlijk erg aan en zoals je zelfs als zei 'resident Evil meets Alien'
 
Tja het is een beetje een sleeper hit lijkt het wel want dankzij het geweld van COD WaW, GoW2, etc wordt deze titel een beetje vergeten lijkt het wel.

Ik vind het iig een stuk vetter dan de RE games, die heb ik nu wel gezien. Dit is een totaal andere manier van spelen binnen het genre. Toppertje imo. Zo nu nog Mirror's Edge, CoD WaW en TR Underworld en ik heb alle games van dit najaar weer veilig binnen liggen :)
 
Heb gisteren een Xbox 360 (2006 versie) + 10 spellen gehad van me vriend waaronder Dead Space.

Sommige wapens zien er bruut en erg apart uit. Ben reuze benieuwd of de 360 een grote uitdaging voor me word anders ga ik weer shmups spelen.
 
Gewoon spelen die game want hij is het zeker waard!
GoW2 is strak maar grafisch ziet Dead Space er naar mijn mening beter uit!
 
Dead Space is grafisch zeker veel mooier dan GoW2. Voordeel van de PS3 versie is het DTS geluid. Voor mij toch echt een pluspunt om deze game op de PS3 te spelen ipv de 360. Maar hoe dan ook, als je van het genre houdt dan mag deze game niet in je collectie ontbreken.
 
Zit er lekker in en wat een goede game man!
Lache trouwens als je je door dat beest laat pakken in missie 4 die door de deur breekt :lol:
Dacht dat GoW2 in sommige opzichten goor was maar dit slaat alles 8)
Heb wel het idee dat deze game ook niet echt super uitgebreid is...
 
Back
Top