What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

de wereld van pc engine

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
het heeft even ge duurt maar het begin is er mijn pc engine corre 2 is er
de pc engine heeft mij nooit losgelaten tot voor kort heb ik de knoop maar heb door gehakt
en heb besloten dat ik weer een pc engine wou hebben ik heb nu de pc engine core grfx 2
binnen gekregen maar wil ook nog een duo-r hebben maar er is een begin 8) 8)

P1650454.jpg
 
Top! Het begin is er, Congrats. Is dat een foto van de verkoper? ;)

Heb je al een stepdown? :D
 
goatboy":1jgrzadt said:
Top! Het begin is er, Congrats. Is dat een foto van de verkoper? ;)

Heb je al een stepdown? :D
yep heb een stepdown ja de foto is van ebay
de mijne komt nog
 
trailblazer800":1d31gq3q said:
Cool!!

Zou ook nog ff een TurboTap aanschaffen zodat met meerdere players kan spelen!
ja komt eraan+ een tennokoe
 
Ten No Koe is een externe geheugenmodule waarop je gamesaves kunt opslaan. Wordt ook veel gebruikt om een RGB mod voor de PC Engine te maken zonder de console zelf aan te passen; het RGB signaal is namelijk af te tappen via de interface waar de Ten No Koe in wordt gestoken. Enorm handig! Beter een externe module van een paar tientjes modden dan de originele console..

PC_Engine_Tennokoe2.jpg

Sorry voor de lichte off-topic ;-)
 
Wist inmiddels al dat het een geheugenmodule was maar de rest niet. Tnx for the info.
 
KYUKYOKU TIGER is in het land.moet nu nog af ge levert worden bij mij :)
 
Net uit Japan gekregen mijn nieuwe aan winst KYUKYOKU TIGER 8) 8)


SNC00319.jpg
 
De pc-engine laat je inderdaad nooit meer los als je er ooit van hebt gehouden ;) Vergeet nooit dat ik rond mijn 16e zelf een PC engine GT kocht, nog voor fl 499,00 destijds. Wat was ik daar gelukkig mee en nu nog!
 
sparky":2o5ptfx1 said:
De pc-engine laat je inderdaad nooit meer los als je er ooit van hebt gehouden ;) Vergeet nooit dat ik rond mijn 16e zelf een PC engine GT kocht, nog voor fl 499,00 destijds. Wat was ik daar gelukkig mee en nu nog!
ja daarom heb ik er ook één weer gekocht om dat het mij ook niet los lied
 
heeft even geduurd maar ik heb ze eindelijk binnen mijn r-type 1 en 2
een nostalgische gevoel die je niet meer kwijt raakt 8) 8)
r-type12.jpg
 
Vette game(s) Marcel! Jammer dat je vorige pakketje verloren is gegaan in Japan.
 
heb een tweede pad ge scoort met doosje
doosje is niet echt mooi maar het is wel compleet
:)
pcenginepad.jpg
 
Weer wat binnen voor mijn pc engine
Een echte klassieker space invaders
:D :D
spaceinvaders.jpg
 
Back
Top