What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Wedstrijden (algemeen voetbaltopic)

Ja, Ron Jans doet het uitstekend en nu Erik Nevland weer fit is zal de productie van Groningen vast weer gaan stijgen.

Nog een uitslag van het weekend is de 1-1 van NAC tegen Twente. Van Hooydonk weet nog steeds geen doel te treffen met zijn vrije trappen, maar ze worden wel gevaarlijer. Uit de rebound van een vrije trap wist Johan Vonlanten in te tikken. Wat mij opvalt is dat Tom Lokhof enorm veel 'goede' spelers heeft aangetroekken, maar maar niet weet te winnen. Je zou toch denken dat een ploeg met PiAir, Vonlanten, zwaanswijk, Sikora het goed zouden doen.
 
Den Haag heeft nog nooit gewonnen in Groningen geloof ik, altijd erg moeilijk in het Oosterpark. Ik ben zelf ook meerdere malen in het Oosterpark geweest en vind het jammer dat dat stadion gaat verdwijnen. Ik hou wel van de wat meer tradionele stadions.

En het probleem wat Den Haag nu heeft is dat ze totaal geen voorhoede hebben.
De Graaf van Feyenoord is een goede aanwinst, maar met Elia, Den Ouden, Kolkka en Verhoek heeft Den Haag te weinig voorin. Jammer want het middenveld is behoorlijk goed met Rankovic, van der Leegte en Bodde.
 
Tja.. toen ik er zondag was dacht ik ook ff van "straks is dit niet meer". De geur van ranzige hamburgerbroodjes, drek om het stadion heen en de afgetakelde stoeltjes en bankjes en de voormalige Z-Side tribune begin ik nog te missen. Uitstekend vind ik het voetbal nog niet, maar hier zijn we super kritisch :P Groningen heeft uit nog geen punt gepakt, vrij slecht. Zonder Nevland hebben ook wij geen aanval, er moet echt versterking bij want juffrouw salmon trekt het niet.

Den Haag heeft een leuk teampje, zag wat lui als kolkka en Rzaza lopen.. hebben toch hoog gevoetbald, maar Mols is overduidelijk over zijn top heen. Lijkt me dat dit team zich wel handhaafd.

NAC: Lokhoff is misschien gewoon geen goede coach. Met zo'n selectie moet je er meer uithalen lijkt me. De Media zegt ook steeds dat hij er alleen nog maar zit omdat Pi Air er ook zit.
 
Gisteren weer 3-0 naar de slachtbank Den Haag, Frans Adelaar mag gaan oppassen dat hij niet snel erg veel kritiek gaat krijgen van de supporters met zijn laffe speelstijl.
 
Naja dit weekend was het 0-2 tegen AZ vond toch dat ze aardig wat goede schoten hadden op de goal maar Timmer stond goed te keepen

Feyenoord had wel met 1-8 moeten winnen wat een kansen zeg!

Mooiste was het 0-0 gelijkspel van Ajax zo blijven ze in het vizier van ADO ;)
 
Het weekend was weer zeer vermakelijk qua voetbal. Ajax weet de negatieve lijn niet te doorbreken. In een zeer matige wedstrijd verliest ajax met 1 - 0 uit tegen NEC door een goal van Dennenboom. In studieo voetbal was maduro te gast en werd alles van ajax onderuit gehald, wat best vermakelijk was, en het opmerkelijke was dat maduro weinig in te brengen had. Ookk kwam foppe de haan even ter sprake, waarover Maduro zeer lovend was, het lijkt wel alsof de groep geen respect voor Blind heeft.

De leukste uitslag van het weeknd was wel AZ tegen Heracles. AZ wist de hele wedstrijd te domineren. Sektioui en Arveladse maakten in de eerste helft de goals voor AZ. In de tweede helft maakte een heracles speler een discutabel doelpunt door een zeer stevige schouderduw, waarna in de laatste minuut Pieckehage, de keeper van Heracles, het geijkmakende doelpunt wist te maken uit een hoekschap. Van gaal toonde zich imo een zure verliezer.

Roda JC vs NAC was ook een leuke wedstrijd, eindelijk weet V. Hooydon weer uit vrije trappen te scoren en gelijk ook maar 2x. UItslag was 3 - 3 zeer open en leuk was de samenvatting.
 
Het is weer PSV die als grote winnaar nog overeind staat na dit weekend, en dat vind ik als fan natuurlijk mooi. Daarentegen ben ik ook voor de club uit mn buurt, AZ, en ben ik ook zeer blij da deze weer 2e staan =D

Het gaat slecht met Ajax, dus een succesje in de CL binnenkort kan geen kwaad. Het zal ook Blind en de spelers veel goeds doen als ze doorgaan in de CL :)
 
Over dit weekend was het weer zo ver........................

Roelof Luinge die gewoon een 100% pingel onthoud bij Feyenoord en vervolgs na een lichte overtreding Jonathan De Guzman een gele kaart voorschoteld!!! Belachelijk


Was een pingel Wapenaar had volgens de regels rood moeten hebben ik denk dat altijd geef maar geel want je krijgt je doelpoging terug maar wat een hondekop is die Luinge!!!!!
 
Nooit fan geweest van Luinge, maarja so be it. Maar rood is te zwaar, geel vind ik meer dan voldoende. Zoals iemand al op IGF zei; rood is te zwaar, dat vind ik alleen van toepassing als de keeper niet alleen de persoon tegenhoudt, maar ook meteen door midden schopt.
 
maar waarom kreeg moens een paar weken geleden dan wel rood???
 
Gungrave":1ab5o8yf said:
Mittens666":1ab5o8yf said:
maar waarom kreeg moens een paar weken geleden dan wel rood???

Vraag dat de arbiter, niet ons.

Precies gaat het hier weer om dhr Luinge die het niet zo heeft op bepaalde teams in de eredivisie!!!
 
Zo er is weer een deelnemer van het WK bekend Australie won na strafschoppen van Uruguay nadat de wedstrijd in 1-0 was geeindigd en de eerste wedstrijd in 1-0 voor Uruguay! Vanavond volgende de laatste deelnemers!!!!!
 
FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is dinsdagochtend in zijn slaap overleden. De Fransman is 26 jaar geworden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken. Om 14.30 uur vindt een persconferentie plaats in Stadion Galgenwaard.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht. In zijn debuutjaar bij de club uit de Domstad werd Di Tomasso door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. De Fransman was vaste basisspeler in de selectie van trainer Foeke Booy.

Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. "De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping." Di Tomasso begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.
 
Rano":18j5gor8 said:
FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is dinsdagochtend in zijn slaap overleden. De Fransman is 26 jaar geworden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken. Om 14.30 uur vindt een persconferentie plaats in Stadion Galgenwaard.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht. In zijn debuutjaar bij de club uit de Domstad werd Di Tomasso door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. De Fransman was vaste basisspeler in de selectie van trainer Foeke Booy.

Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. "De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping." Di Tomasso begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.

OMG, dat is dus echt kut nieuws.. Het gaat lekker de laatste tijd, eerst Best, gisteren Richard Burns en nu Di Tommaso.. Rest in peace :(
 
Je hoort het de laatste tijd steeds vaker, dat er een speler in zijn slaap of gewoon op het veld in elkaar zakt en dan niet meer opstaat. Echt een heel triest einde, ook voor de familie die niet op een normale manier afscheid kan nemen. Hij had een vrouw en kind trouwens, echt fucked man.
 
Tis te triest voor woorden

wat ik wel vond en dat getuigd van respect is dat Wesley Sneijder deze avond zich meldde bij het Utrecht stadion om bloemen neer te leggen! Zeker na de gebeurtenissen van afgelopen zondag :P
 
Mittens666":1fypcqfd said:
Tis te triest voor woorden

wat ik wel vond en dat getuigd van respect is dat Wesley Sneijder deze avond zich meldde bij het Utrecht stadion om bloemen neer te leggen! Zeker na de gebeurtenissen van afgelopen zondag :P

Ja, dat las ik ook. Echt klasse van die gast.
 
Afgelopen weekend
Ajax wint met 2-0 van Nac in Breda.

Groningen wistvoor de laaste keer in de competitie in het Ossterpark van Nec te winnen.

PSV wist met 4 -1 van Willem 2 te winnen. Opvallend was dat Willem 2 het eerste doelpunt scoorde.

Meest opmerkelijke uitslag was toch wel die van Ado tegen feyenoord. Ondanks het op scherp zetten van de wedstrijd door Erwin Koeman verloor Feyenoord toch van Ado Den hoog, dit terwijl vorig weekend nog zo mooi werd gewonnen van Psv.
 
feyenoord34.jpg
 
Back
Top