What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Nieuwe Gameroom

Mooi Ken, ziet er zeer vet uit, en die stoelen zijn ook erg relaxed lijkt me.
 
Maar als ik het goed begrijp is dit alleen de game room? Hoe ziet de rest van het huis er dan uit? Net zo vet?
 
In de rest van het huis staat niks aan games, behalve een Elite en Wii in de woonkamer. Weinig boeiend om te laten zien dus.
 
wow het ziet echt mooi uit...damn
Een vraag heb je problemen met verstoffing van je consoles(vooral onder de tv) en zo?
 
ik durf mijn gamegedeelte niet eens meer te posten...:|

maar erg toffe shit heb je (ZOALS ALTIJD)

Binnenkort als ik alles hier in me huis af heb, zal ik wat foto's plaatsen...eerst maar eens fatsoenlijk meubilair halen!

complimenten!
 
Nieuwe goodies van de afgelopen weken...

Nieuwe set up..
DSC_0427.jpg
4:3 LG 40 inch plasma FTW! 8)
DSC_0428.jpg
De tweede Egret 2 staat inmiddels ook in de gameroom...
DSC_0429-1.jpg
De PSP Go, omdat het kan...
DSC_0430-1.jpg
 
Wow! Super strakke gameroom en mooi ingericht Ken. Die tated plasma is de shit man! 8)
 
trailblazer800":3rk207u8 said:
Ken hoe kom je aan die Akuma die ik daar zie staan?
Is van Jerry Macaluso, zoek even in Google waar je em nog kunt krijgen.
 
Wel aardig, je weet hoe die dingen gaan. Je weet van tevoren dat ie na 2 dagen ergens ligt en je weet niet meer precies waar...stukje gadgetwhore gehalte van een hoog niveau.
 
Echt super Ken, kan alleen maar dromen van een gameroom als deze! Kwam hem een paar dagen geleden ook al tegen op ASSEMblergames. :D
 
Zag je collectie ook al op tweakers staan. Erg mooi allemaal! :shock:

Hoeveel heb je voor dat 4:3 scherm betaald als ik vragen mag?
 
Tweakers, Assembler en Arcadeotaku idd :)

Plasma heb ik geruild tegen CAVE Shmups, kostbaar geintje maar dan heb je weer eens wat anders.
 
Back
Top