Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Afgelopen week druk bezig geweest met de gameroom, met dank aan de support van Psykick en Beatmaster-P. Klik op de pics om ze te vergroten en scherper te krijgen.
In levende lijve nog vetter natuurlijk en graag gedaan dude, het was het minste wat we konden doen, helaas chronisch tijdgebrek! Geniet er maar weer lekker van voorlopig
Ik ben echt aan het verzamelen gegaan in 2001. Daarvoor had ik wel een redelijke collectie, maar ging het me nog meer om het gamen dan het verzamelen en import games in de pre-internet tijd waren zoals bekend fucking duur voor een scholier. Het is wel zo dat ik 99% van de collectie in winkels heb gekocht, vrijwel niets online.
Ik zie er de lol niet van in online games te kopen voor een verzameling, veel te makkelijk. Het ging mij altijd om het hunten in winkels in Japan.
Goeiemorgen. Da's nog eens een strakke gameroom. Kudos!
Erg indrukwekkende collectie..! En vooral cool dat je erg veel zelf in Japan hebt gehaald. In het pre-internet tijdperk heb ik veel over laten komen via een vriend van me die in Japan woont. Ik ben er zelf (helaas) nooit geweest.
Heb je trouwens kasten weggedaan? Volgens mij heb ik ooit eens plaatjes van jouw game setup gezien waar in ieder geval minimaal 2 kasten op stonden. Is 1 genoeg voor je? In ieder geval strakke kamer hoor. Ziet er mooi clean uit, hou ik wel van! Of was dat voor de foto?
Erg strak mannenhok! Mis alleen wat vrouwelijk schoon aan de muur?
Vroeger had ik binnen ook zo'n kamer vol met games.. Nu staat het vol met Dora DVD's en ben ik verbannen naar de garage die ik omgebouwd heb tot gameroom. Tis iets behelpen en s913 kan daar alleen met gekanteld hoofd staan, maar dat bevordert mijn winstkansen weer positief.
Ik wist trouwens niet dat die Candy Controls ook los te krijgen waren voor je Console? cool!
Ik had een paar jaar geleden inderdaad vier cabs naast elkaar staan, maar dit kon op een gegeven moment niet meer. Binnenkort komt er een tweede Egret bij via Pooyan, maar dan is de room ook echt helemaal vol.
De lijsten zijn idd van Ikea en zijn iets kleiner, kon niet anders dan de posters iets omvouwen aan de zijkant. Als je custom lijsten wilt laten maken voor die 2-3 cm extra ben je een godsvermogen kwijt, dus het was niet anders en je ziet er niks van uiteindelijk.