Da Dude
Nozomi Elite
Ik kan beter zeggen wat ik wel kijk....pfff wat een troep, allemaal herzenloze mensen die herzenloze dingen doen.
Nee niet mijn ding. En dan dat Bn'er gelul over elkaar om elkaar in het nieuws te houden. Sport boeit mij ook niet.
Ik kan hier pagina's over voltypen maar.........
Ik vind dat we Brein moeten mailen. Zolang er alleen maar crap op tv is, moeten we wel series downen.
TV is een achterhaald concept. on demand. Kijken wat je wil, wanneer je wil daar moet het in het geheel heen.
Ned 1, 2 en 3. tja...... stop dat geld maar in de nederlandse scholen. De paar Goeie programma's komen dan wel naar de commerciele zenders.
Ik raad iedereen een Ouya met XBMC hub aan oid.
Nee niet mijn ding. En dan dat Bn'er gelul over elkaar om elkaar in het nieuws te houden. Sport boeit mij ook niet.
Ik kan hier pagina's over voltypen maar.........
Ik vind dat we Brein moeten mailen. Zolang er alleen maar crap op tv is, moeten we wel series downen.
TV is een achterhaald concept. on demand. Kijken wat je wil, wanneer je wil daar moet het in het geheel heen.
Ned 1, 2 en 3. tja...... stop dat geld maar in de nederlandse scholen. De paar Goeie programma's komen dan wel naar de commerciele zenders.
Ik raad iedereen een Ouya met XBMC hub aan oid.