What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

De Nationale Inburgeringstest

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Nu er weer politieke discussies zijn en ook de grote vraag "Kalou" aan de orde is, las ik een grappig iets op de site van Voetbal International.

Zij hadden met twintig redactieleden in de leeftijd van 22 to 51, allen van de Nederlandse nationaliteit, de inburgeringstest gemaakt die Kalou niet heeft gehaald.

Saillant detail is dat slechts 7 van de 20 de test hebben gehaald!!

Anyone got the guts? http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/over.html

Wel je score laten weten he!!

(Warning : Er staan echt belachelijke vragen tussen)
 
Net eventjes gedaan ;) Idd, belachelijke vragen. Ik had de score: 4,4

Niet gehaald dus :lol:
 
Ik had een 5,5 bij Gods gratie.

Ik zit op het randje :lol: :oops:
 
WTF ik heb een 4 :oops: :evil:

Volens mij toyen ze met ons, je kan ook niet zien wat je fout hebt en wat dus de goede antwoorden zijn. En ik wil gewoon niet geloven dat ik dommer ben dan die Fajah lourens
 
Dat kun je wel zien, nadat je de test voltooid hebt kun je kijken wat de goede antwoorden zijn.

Vergeet niet dat je 80% moet scoren om voldoende te halen volgens mij.

Dat zijn dus +/- 29 van de 36 vragen om voldoende te scoren.

En dan zitten er nog een paar van die mooie strikvragen in, zoals de laatste vraag.
Wat je "in ieder geval" moet doen als je veroordeeld bent door de rechter ofzo.

Durf te zeggen dat bijna iedereen daar heeft gezegd, in hoger beroep gaan.

Maar nee, het antwoord is dat je IN IEDER GEVAL naar de rechter moet luisteren, want in beroep gaan is een keuze.

Zeer matig, zo zitten er nog een aantal in.
 
blijkbaar moet ik dus ook beter Nederlands gaan leren lezen :oops: 😉 :)
 
Me pa had 4 fout, en nog maar een 6,8...
 
Ken":2io33k4g said:
Me pa had 4 fout, en nog maar een 6,8...

Volgens mij ligt het cijfer ook aan welke vragen je fout hebt.
Ik had een 7,8.
 
What the hell.... een 4,7!
Maar er ziitten inderdaad sneaky vraagjes bij... vooral die laatste:
"Wat moet de veroordeelde *in ieder geval* doen...? -> Naar de rechter luisteren!"

NO SHIT SHERLOCK!
Eigenlijk hoeft hij dat niet eens te doen, want hij wordt toch wel opgesloten. Daarvoor kan hij ook lekker zitten dromen tijdens z'n veroordeling.
 
Hell yeah baby, ben de enige op mijn werk die het heeft gehaald (10 man). Zitten alleen maar mensen met HBO en hoger, wel triest dat zulke vragen worden gesteld. Dit heeft niks met inburgeren te maken, meer met conformeren aan een liberaal christelijk ideaal.
 
Wellicht kunnen we nu "Even apeldoorn bellen" en voor je het weet speel je dalijk ook nog voor het Duitse elftal.
 
Normaal gesproken vind ik die Apeldoorn bellen commercials wel okee, maar deze vind ik echt de slechtste die ik ooit heb gezien, jammer.
 
Beetje laat, maar goed. Een echte 4,7 !

Ik had eerlijk gezegt minder verwacht toen ik de antwoorden hier en op andere fora zag.
 
Back
Top