Veel forums hebben een compleet nutteloze en overbodige thread over huisdieren...wordt het niet eens tijd om ook hier zo'n thread te starten (en eventueel uit te laten sterven)?
Iedereen houdt van z'n huisdier(en)...toch? Nu de kans om die waardevolle uitbreidingen van huishouden en gezinnen te delen en te laten zien welk beesie jouw hart heeft gestolen.
In het verleden heb ik meerdere hamsters, konijnen (onder dwang), triopsen en goudvissen (wederom onder dwang) gehad...allemaal dood nu.
Vorig jaar m'n twee oogappeltjes gekocht...zijn nu ongeveer een jaar oud en beide handtam. Twee luipaardgekko's genaamd Bubble en Bobble.
Foto's van een paar maanden geleden:
Bubble:

Bobble:

Volgende maand komt er een nieuw beessie bij na de reptielenbeurs in houten...in iedergeval als ze er eentje hebben daar.
Iedereen houdt van z'n huisdier(en)...toch? Nu de kans om die waardevolle uitbreidingen van huishouden en gezinnen te delen en te laten zien welk beesie jouw hart heeft gestolen.
In het verleden heb ik meerdere hamsters, konijnen (onder dwang), triopsen en goudvissen (wederom onder dwang) gehad...allemaal dood nu.
Vorig jaar m'n twee oogappeltjes gekocht...zijn nu ongeveer een jaar oud en beide handtam. Twee luipaardgekko's genaamd Bubble en Bobble.
Foto's van een paar maanden geleden:
Bubble:

Bobble:

Volgende maand komt er een nieuw beessie bij na de reptielenbeurs in houten...in iedergeval als ze er eentje hebben daar.






