yo, was Dinsdag bij iemand om z'n arcade units na te kijken, z'n Daytona USA twin cab had bij 1 scherm al een vertical collapse.. die doet nu helemaal niks meer, 2e scherm kreeg dat op het moment dat ik er naar keek.. POEF! uit
nu weet ik dat het gewoon zwaar klote is om ze te fixen, capkit is niet zo'n probleem, er is nu wel meer kapot...
de games willen ook niet met elkaar verbinden, dat zal wel stof zijn maar ja, kon ook niet bij de computers omdat dat slot goed vast zat
ik wil eerst die crt's gefixt hebben, er zit een Nanao MS8/9?? in.. zo 1 als de NACs dacht ik, kwam me in iedergeval wel bekend voor... kan ik niet gewoon een nieuwe chassis inbouwen?
wat een ellende ook :mrgreen:
maar goed, graag hulp van de experts hier.
de games willen ook niet met elkaar verbinden, dat zal wel stof zijn maar ja, kon ook niet bij de computers omdat dat slot goed vast zat
ik wil eerst die crt's gefixt hebben, er zit een Nanao MS8/9?? in.. zo 1 als de NACs dacht ik, kwam me in iedergeval wel bekend voor... kan ik niet gewoon een nieuwe chassis inbouwen?
wat een ellende ook :mrgreen:
maar goed, graag hulp van de experts hier.