What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Daytona Usa problemen

dexx

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 6, 2009
Messages
503
Reaction score
0
yo, was Dinsdag bij iemand om z'n arcade units na te kijken, z'n Daytona USA twin cab had bij 1 scherm al een vertical collapse.. die doet nu helemaal niks meer, 2e scherm kreeg dat op het moment dat ik er naar keek.. POEF! uit :( nu weet ik dat het gewoon zwaar klote is om ze te fixen, capkit is niet zo'n probleem, er is nu wel meer kapot...

de games willen ook niet met elkaar verbinden, dat zal wel stof zijn maar ja, kon ook niet bij de computers omdat dat slot goed vast zat :(

ik wil eerst die crt's gefixt hebben, er zit een Nanao MS8/9?? in.. zo 1 als de NACs dacht ik, kwam me in iedergeval wel bekend voor... kan ik niet gewoon een nieuwe chassis inbouwen?

wat een ellende ook :mrgreen:

maar goed, graag hulp van de experts hier.
 
Er zit een MS8-29FSG als je de Japanse versie hebt.
Bij de USA versie zit er een kleinere monitor in dacht ik.

Ik had ook eentje met collapse, dat was opgelost met een cap kit, zie mijn avontuur hier:
viewtopic.php?f=11&t=5888 :)
 
Akuma2000":70sder4c said:
Er zit een MS8-29FSG als je de Japanse versie hebt.
Bij de USA versie zit er een kleinere monitor in dacht ik.

Ik had ook eentje met collapse, dat was opgelost met een cap kit, zie mijn avontuur hier:
viewtopic.php?f=11&t=5888 :)

de Japanse versie die in de fabriek klaar gemaakt is voor 230V (met dikke transformators) :mrgreen:
vond het apart dat die beeldbuizen zo bekend voor kwamen, ik zal het maar is proberen met een capkitje.. moet die schermen wel thuis hebben dan, kan ik ze testen in m'n Sega NAC.

ik hoop echt dat het een elco probleem is, als je een vertical collapse hebt kan er een IC naar de haaien zijn.
 
Daytona USA schermen zijn inderdaad MS8's. In een NAC zit een MS9. Bolling is ook anders.
 
Cageman":1pqil56z said:
Daytona USA schermen zijn inderdaad MS8's. In een NAC zit een MS9. Bolling is ook anders.

ah ok, weer wat geleerd ;) ik ga die crts eruit halen en de 2 chassis dingen naar Ronnie brengen, dan wordt dat gefixt, het is net iets te technisch voor mij :P
 
dexx":17jj8wtq said:
Cageman":17jj8wtq said:
Daytona USA schermen zijn inderdaad MS8's. In een NAC zit een MS9. Bolling is ook anders.

ah ok, weer wat geleerd ;) ik ga die crts eruit halen en de 2 chassis dingen naar Ronnie brengen, dan wordt dat gefixt, het is net iets te technisch voor mij :P

Naar Ronnie brengen? Je wil toch niet zeggen dat Ronnie ineens chassis kan repareren? :mrgreen:

No offense Ronnie, voordat je je geflamed voelt :mrgreen:
 
Psykick":2p0d6zy3 said:
dexx":2p0d6zy3 said:
Cageman":2p0d6zy3 said:
Daytona USA schermen zijn inderdaad MS8's. In een NAC zit een MS9. Bolling is ook anders.

ah ok, weer wat geleerd ;) ik ga die crts eruit halen en de 2 chassis dingen naar Ronnie brengen, dan wordt dat gefixt, het is net iets te technisch voor mij :P

Naar Ronnie brengen? Je wil toch niet zeggen dat Ronnie ineens chassis kan repareren? :mrgreen:

No offense Ronnie, voordat je je geflamed voelt :mrgreen:

dat is iets tussen Ronnie en mij ;) tsja, liefste zou ik gewoon vervangende chassis moeten hebben, dan ben ik klaar.
 
Back
Top