Jinxz":hw7jk4d6 said:haha ja het werd zo intens dat elke keer dat een bocht niet goed werd genomen of ik botste tegen een andere auto dat ik direct op stond en naar een andere cab liep om geen downtime te hebben. Een soort rage-quit stoelendans![]()
Jinxz":2dmud37j said:I'm in. Letterlijk ieder potje wordt beinvloed door de andere auto's terwijl we vechten om een tijd te krijgen die concureerd met lui die TA spelen.
@ Psykick, ik heb je zien rijden en jij zou baat hebben bij een slow-car-boost om plek 19 te bemachtigen![]()
Cageman":3mc3k3a3 said:Jinxz":3mc3k3a3 said:I'm in. Letterlijk ieder potje wordt beinvloed door de andere auto's terwijl we vechten om een tijd te krijgen die concureerd met lui die TA spelen.
@ Psykick, ik heb je zien rijden en jij zou baat hebben bij een slow-car-boost om plek 19 te bemachtigen![]()
hehehmaar dat is ook precies mijn gevoel. Ik wil zien hoever we komen in TA mode. En van die andere kut auto's af zijn
ik durf te wedden dat er gecomputeriseerde Belgen in die auto's zitten
Cageman":2sqejgji said:Flay heeft ook een TA tijd gezet. Ik geloof iets van 03:01:10.