What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Data SNK Games PAL

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Just in: PAL Release Dates voor SNK Games. Leuk voor de mensen die niet kunnen importeren. Ze volgen elkaar snel op. Hopelijk worden ze niet lang uitgesteld als vorige PAL uitgaves. :roll:

Wat mij verrast: een date voor SVC Cardfighters voor de DS. Opvolger van de NGPC versie, wat een vd betere games op deze aardbol is :)

NDS SVC Card Fighters 30-nov-06

Xbox 360 King of Fighters MI 2.5 31-jan-07

PS2 KOF NeoWave 30-sep-06
PS2 Neo Geo Battle Coliseum 31-okt-06
PS2 King of Fighters MI 2 31-okt-06
PS2 Samurai Shodown 6 08-dec-06
PS2 King of Fighters XI 08-dec-06

PSP Metal Slug Anthology 31-okt-06

GBA Metal Slug 31-okt-06

Ciao!
 
K":3uouh8w7 said:
Xbox 360 King of Fighters MI 2.5 31-jan-07

PS2 KOF NeoWave 30-sep-06
PS2 Neo Geo Battle Coliseum 31-okt-06
PS2 King of Fighters MI 2 31-okt-06
PS2 Samurai Shodown 6 08-dec-06
PS2 King of Fighters XI 08-dec-06
PSP Metal Slug Anthology 31-okt-06
GBA Metal Slug 31-okt-06
Geen verkeerd lijstje dacht ik zo, maar Neowave (?) is wel een beetje heel erg mosterd na de maaltijd.
 
Zeker geen verkeerd lijstje. Nu nog de prijzen, iemand een idee? Zouden ze voor een budgetprijs à la 29,99 in de schappen liggen of zul je de volle pond er voor moeten neertellen?

Anyway, ik zie er zowiezo al enkele games tussen waar ik in geinteresseerd ben. 8)
 
K":15hdr76x said:
Alles is hier toch mosterd na de maaltijd!?? :lol:

In Amerika krijgen ze niet eens de mosterd.

Cardfighter = da bomb indeed!! ;D
 
31 oktober word iig een mooie dag!
Lekkere PAL releaselijst.
Ik las in een email op het Neo forum dat Ignition nu niet de titels zou vertragen / uitstellen (sommige oude titels hadden vertraging van meer dan een jaar!).

Denk dat alle titels 'budget' zullen zijn, behalve MI:2/2.5, SVC Card Fighters, MS Anthology en mss MS Advance.
 
Ik heb de prijzen ook al! 8)

NDS SVC Card Fighters 30-nov-06 € 40

Xbox 360 King of Fighters MI 2.5 31-jan-07 € 50

PS2 KOF NeoWave 30-sep-06 € 20
PS2 Neo Geo Battle Coliseum 31-okt-06 € 20
PS2 King of Fighters MI 2 31-okt-06 € 40
PS2 Samurai Shodown 6 08-dec-06 € 20
PS2 King of Fighters XI 08-dec-06 € 20

PSP Metal Slug Anthology 31-okt-06 € 50

GBA Metal Slug 31-okt-06 € 30


Coole Prijzen.. enigszins al verwacht! 8)
 
K":3j03jkmn said:
Ik heb de prijzen ook al! 8)

NDS SVC Card Fighters 30-nov-06 € 40

Xbox 360 King of Fighters MI 2.5 31-jan-07 € 50

PS2 KOF NeoWave 30-sep-06 € 20
PS2 Neo Geo Battle Coliseum 31-okt-06 € 20
PS2 King of Fighters MI 2 31-okt-06 € 40
PS2 Samurai Shodown 6 08-dec-06 € 20
PS2 King of Fighters XI 08-dec-06 € 20

PSP Metal Slug Anthology 31-okt-06 € 50

GBA Metal Slug 31-okt-06 € 30


Coole Prijzen.. enigszins al verwacht! 8)

Zoals ik al dacht 😉.
Coole prijzen 8).
 
Goede prijzen, goed voorspeld Mano ;)
Ik denk dat ik eerst maar een arcade stick ga aanschaffen voordat ik deze games koop, zou toch graag dit soort games met een stick spelen. Misschien dat ik het toch niet kan laten om ze te kopen en de spelen met een PS2 controller, we zien het dan wel. Iemand al boxshots gevonden? :roll:
 
Gungrave":3lbzyeex said:
Iemand al boxshots gevonden? :roll:

Ik heb de boxshots nog niet gehad. Promomateriaal is echter al binnen.. posters enal.. Ik zal kijken of ik de boxshots kan krijgen. Posters zien er dope uit!
 
K":2bf17cck said:
Gungrave":2bf17cck said:
Iemand al boxshots gevonden? :roll:

Ik heb de boxshots nog niet gehad. Promomateriaal is echter al binnen.. posters enal.. Ik zal kijken of ik de boxshots kan krijgen. Posters zien er dope uit!

Wat voor pomomateriaal is het? Display's voor in de winkels oid?
Hoe kom je trouwens aan dat spul, werk je zelf in een (games)winkel? Dat spul zou ik graag willen zien, maar ik zie het anders wel gewoon inde winkel rond de tijd van de releases 8)
 
Gungrave":rezgf2jo said:
K":rezgf2jo said:
Gungrave":rezgf2jo said:
Iemand al boxshots gevonden? :roll:

Ik heb de boxshots nog niet gehad. Promomateriaal is echter al binnen.. posters enal.. Ik zal kijken of ik de boxshots kan krijgen. Posters zien er dope uit!

Wat voor pomomateriaal is het? Display's voor in de winkels oid?
Hoe kom je trouwens aan dat spul, werk je zelf in een (games)winkel? Dat spul zou ik graag willen zien, maar ik zie het anders wel gewoon inde winkel rond de tijd van de releases 8)

Neuh, ik werk niet in een gameswinkel. ik werk bij www.gameworld.nl . Wij doen de distributie van Ignition Software in de benelux, waaronder dus SNK Playmore. Posters etc hebben we al gehad van al de games :)

Binnenkort krijgen we de Promo/Review CD's, waarvan ik altijd 1 exemplaar zelf meeneem haha :twisted:

:) Relaxe baan. Ben ook vaker naar de E3 gegaan..
 
Erg aantrekkelijke prijzen, met name van Neo Geo Battle Coliseum verwonderd me toch enorm. 20 euro voor zo'n enorm goede game, dat is gewoon gestoord goedkoop. King of Fighters XI eigenlijk hetzelfde verhaal.
 
Back
Top