What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

Rano":3juj73bj said:
En als je nou gewoon games verzamelt?

Dan heb je een dure hobby :P
Als ik puur naar mijzelf kijk dan is de verzameldrang een stuk minder aangezien ik 40% geeneens speel.Zit er haast over te denken m'n pc engine colletie een shop te geven :lol: ,maar iets diep in me zegt dat ik hier spijt van ga krijgen... :roll:
Dus ga dan meestal in een hoekje zitten en wacht dan dat het over is.
 
jah lijkt m ook ik heb ook genoeg games liggen die al een tijd niet gespeeld zijn.

Vind het wel leuk als nieuw spul binnen is ff te spelen, vaak ook gewoon proberen uitespelen en dan een mooi plekkie voor vinden.

verkopen heb ik lang geleden gedaan vet spijt van daarom koop ik die games ook nu en extra dingetjes die ik nooit gespeeld heb en wel cool vind.
 
het algemene spreekwoord is toch...


wat de gek ervoor wilt betalen?

:)

Maar als iemand dat wilt doen, dan zeker. Iedereen heeft wel iets waar zij veel geld voor willen geven, terwijl de andere hun voor gek verklaren.

Zo zij het.

Duurste aankopen van mij is toch eigenlijk wel uhm........eigenlijk niks....
 
Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?
 
Als je 800 euro betaalt voor een miezerige SNES game die toevallig gesealed is vind ik die persoon toch zeker het uitlachen waard. Het spijt me enorm kerels maar dan moet je echt ff bij de zielenknijper op bezoek.....
 
d":1xad59k2 said:
Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?

Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.
 
ruderudie":if453905 said:
Als je 800 euro betaalt voor een miezerige SNES game die toevallig gesealed is vind ik die persoon toch zeker het uitlachen waard. Het spijt me enorm kerels maar dan moet je echt ff bij de zielenknijper op bezoek.....

Ik vind 100/150 euro voor een mint game voor de snes ook meer als dik betaald.Mits het een titel is die lastig te krijgen/vinden is.
Voor 800 euro koop ik liever 2 next gen consoles :P
 
En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!
 
d":1ks2e03c said:
En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!

Dat doet deze idioot hier en vast nog velen met me.
En wat is er mis met PAL?Ieder zo z'n ding en ga dan niet meteen iemand afzeiken omdat hij ook pal verzamelt want deze opmerking slaat gewoon weer helemaal nergens op!
 
Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!
 
d":1kj961ln said:
En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!

zo te zien weet je helemaal niets van japanse snes games af. er BESTAAN geen gesealde sfc games. die zijn allemaal ge-resealed. maja sommige mensen trappen daar nu eenmaal in...toch?
 
almighty":1hekhn0k said:
d":1hekhn0k said:
Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?

Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.

Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...
 
DreamerNL":1nyvxurn said:
almighty":1nyvxurn said:
d":1nyvxurn said:
Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?

Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.

Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...

Wat ik bedoel te zeggen is als ik een hoger bod uitbreng en 10 min later kijk er weer is overboden.Breng dan weer een nieuw bod uit en kijk later weer eens, dan blijkt dat ik weer ben overboden en dit ging dus een tijdje zo door.
Wat jij bedoelt is als ik een max van 150 euro bied en jij een max van 165 euro ik meteen te zien krijg dat ik overboden ben en de verkoop prijs op +/- 155 euro staat.
 
d":23r74dru said:
Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!

Gewoon het idee om iemand voor idioot uit te maken slaat nergens op, ieder zo z'n eigen ding toch?
 
almighty":1t1d8xyp said:
d":1t1d8xyp said:
Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!

Gewoon het idee om iemand voor idioot uit te maken slaat nergens op, ieder zo z'n eigen ding toch?
Ja, sorry. Het is niet mijn bedoeling geweest om zulke gevoelens op te roepen. Ik ben af en toe een beetje bijdehand, k had niet moeten reageren op deze topic. Ik zal er voortaan op letten.
 
toevalig is mijn ding wel pal snes games, zommige amerikaans omdat ze niet in pal bestaan en zommige japans omdat ze gewoon alleen in jap uit zijn.

Woon al mijn hele leven in Europa en retro is meer iets van vroeger voor me en vroeger speelde ik op een pal, maar ik hou nog steeds veeel van jap games meeste games die ik heb komen oorspronkelijk uit japan.

het is zeker ieder zijn ding, ik vind bijvoorbeeld de amerikaanse snes en games best lelijk in uiterlijk en kanji kan ik niet lezen maar ziet er wel cool uit bij vechtgames.
 
de prijzen van spellen op ebay kunnen erg verschillen.zo bood iemand in spanje een akumajo draculax 68000 aan en werd 100 euro op geboden.ik bood er 1 aan en werd 150 euro op geboden .Iemand anders ook in nederland zit bood er 1 aan die in veel slechtere staat was dan de mijn .Daar werd 500 euro op geboden ?

toch is het een vooroordeel dat iedereen spellen nieuwkoop ze nooit speelt .voor somige mensen gaat het om dat het 100 % compleet is .ook willen ze hun verzameling in de beste staat hebben .2de handse games zullen er altijd zijn .Nieuwe exemplaren raken ooit weleens op

toch klop het wel dat nieuwe games moeilijk zijn om te gebruiken (behalve megadrive niet verzegeld zijn ).Voorbeeld is gisteren heb n64 games uitgezocht een boel zijn dubbel .Toch verkoop ik het pas 3x dubbel heb .en hou ik de games 2x dubbel heb zelf .een exemplaar om te gamen andere om nieuw te houden.Zelfde geld met saturn .toch zit ik nog te twijvelen om dit ooit eens te veranderen .overal 1 exemplaar van te hebben openen en seal erom heen laten

ik spaar zelf alle soorten versies .Voornamelijk japanse maar zijn genoeg goede games niet in japan uitgebracht zijn(tiny toons genesis ,sunset riders ,contra force om maar paar te noemen).somige games verschillen in versie bijv rocket knight adventures .duurste game die ik heb is een contra force sealed .deze game is alleen in usa uitgebracht

http://home.kabelfoon.nl/~japancol/cont ... CN0517.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~japancol/cont ... CN0522.jpg

verder heb ik voor de usa nes sealed : strider,metal gear 2 ,lone ranger(verborgen parel amerikaanse ganbare goemon ) dit kan een reseal zijn ,mission impossibel

een konami pal exclusief is noahs ark voor de nes .Moet ooit weleens sealed weten te vinden :lol:

ik heb zelf 1 sealed eu game .monkey academy voor msx betere boxart japanse versie

verder heb ik voor de genesis een sparkster,rocketknight adv ,animaniacs sealed

new zealand stories(aka kiwi kraze ) voor de nes .is ook alleen in usa en eu uitgebracht.alleen de boxart amerikaanse versie XD

kiwi kraze :

http://i14.ebayimg.com/06/i/000/9a/fb/16d1_1.JPG

new zealand stories eu:

http://i24.ebayimg.com/07/i/000/bc/4a/f97d_12.JPG
 
Back
Top