What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom universal cabinet

Ik heb onlangs een refurbished sega universal van Marco genaamd (Cotje) overgenomen:)
Echt een superding en makkelijk uit elkaar te halen! (ondanks in 2 delen te vervoeren nog gruwelijk zwaar haha damn die crt:P)

Nu ben ik vooral aan het spelen met de hyperspin best moeilijk om het allemaal te doorgronden. Nu 100derde gigabytes aan het binnentrekken om 8 / 16 bit collectie compleet te maken!.

Kijk uit bij het maken van de custom dat hij makkelijk vervoerbaar word. Desnoods zorg je ervoor dat hij in 2 of 3 stukken uit elkaar kan worden gehaald.
 
keroltje":3r11ptfo said:
Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.


Hoi,

Dit is een forum waar sociale regels nog wel redelijk tellen.
Dus als je iets te vertellen hebt, negatief of positief, probeer het dan wel op een constructieve manier neer te zetten. Advies voor de toekomst dus.

MvG,

Mildoe
 
Ik denk dat deze jongen genoeg tijd heeft gehad om één en ander even recht te zetten. Heb hem gebanned.
 
Ik zou je naam van het paneel afhalen...straks als je em evt wilt verkopen, dan is dat misschien wel wat makkelijker :)

Voor de rest is de kleur wel strak...zou de buttons ook wat anders zetten...vergroot het speelgemak enorm.
 
Bigbadthomazzz":2ilrj3c0 said:
Ik heb hiervoor een template gebruikt van een hrap stick. Misschien ligt het daaraan? Je bedoelt hoe de button layout op het cp ligt toch? :lol:

Het is nu meer een Wave.... persoonlijk zou ik ze in een boog zetten, zoals al ik in bovenstaande link aangaf....

PS. Bouw je controlpanel goed... laat de afstanden kloppen, want als er iets vaak fout gaat aan een zelfbouwkast zijn het wel de controlpanels.
 
Back
Top