What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Custom universal cabinet

Hi Thomas,

Welkom op Nozomi.nl! Mooi om je enthousiasme voor deze hobby te lezen; ben benieuwd naar de foto's.

Waar ligt je interesse, qua games? Welk genre? Of vind je het rommelen met de hardware enzo leuker?
 
Ik ben niet van de custom kasten, en al helemaal niet van mame.

Maar heb wel respect voor je werk en enthousiasme, erg leuk! (vooral op jouw leeftijd, hulde)
Daarbij, natuurlijk super dat je vader het blijkbaar stiekem toch ook wel leuk vindt :mrgreen:
 
Wat pancho zei ^^

Hehe, nee t is een persoonlijke voorkeur. Ik hou niet van emulatie, ik wil the real thing.
Ook kwa kasten, alles moet zo origineel mogelijk, met originele parts waar mogelijk etc.

Maar as said, dat is gewoon een persoonlijke voorkeur, er zijn ook mensen die zweren bij Mame en custom kasten, het is gewoon niet mijn ding.
 
Bigbadthomazzz":aaz1m2cf said:
Bij mij was de afweging redelijk simpel. Een custom kast voor rond de €50 en spullen die ik heb staan. Of voor rond de €400 een cab die ik niet kan betalen. ;)

Hier op t forum kan je wel opknappers vinden voor een stuk lager hoor ;)
 
Welkom op het forum.

Ik heb zelf een mengeling van orgineel en emulatie. beide bevalt me goed.
En Cab of woody, Uiteindelijk gaat het om de arcade ervaring. al doe ik dat persoonlijk liever op een Japanse cab. ;-)
 
Mooi, lekker een beetje beginnen en als het geld er eenmaal is komen die candies vanzelf :). Mooi dat iemand van 17 uberhaupt interesse heeft in arcade stuff!
 
Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.

[Cageman: User banned]
 
keroltje":2fzizke2 said:
Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.

Dat was inderdaad een perfecte vriendelijke eerste post op een forum. Zo leert de rest je gelijk goed kennen.

Nooit gehoord van je moeder: Als je niets vriendelijks kan zeggen, zeg dan niets?
 
keroltje":ghp3l3tn said:
Ik vind custom made troep ook niks :evil: bah.

Ieder zijn ding natuurlijk en ik vind het ook niet altijd alles, vooral als het niet goed gedaan is, maar dat vind ik ook van sommige originele cabs en art.
Smaak valt niet over te twisten en jij bent cker niet het referentiekader van dit forum.
Je mening geven is prima, maar of lief zijn of hobbelen!

ps stel je anders even voor, misschien kan je het nog enigszins goedmaken. Ga naar Off topic en naar "even voorstellen"
 
Da's wel héél erg tolerant Hasan. Vraag me af waarom je als eerste post gelijk zo'n trol opmerking moet plaatsen. No go voor mij.
 
goatboy":35y5c444 said:
Da's wel héél erg tolerant Hasan. Vraag me af waarom je als eerste post gelijk zo'n trol opmerking moet plaatsen. No go voor mij.

Mee eens, maar je weet wat ze zeggen "everybody deserves a second chance"
 
Back
Top