Hoe de Sint Annendwarsstraat 6 er over een jaar bijligt is nog een raadsel, maar de voormalige hoerentent is op zijn minst een aantal mooie verhalen rijker.
waiwainl":3njcgcrf said:Hoe de Sint Annendwarsstraat 6 er over een jaar bijligt is nog een raadsel, maar de voormalige hoerentent is op zijn minst een aantal mooie verhalen rijker.
Misschien moet ie gewoon de oude huurders weer terug halen, geheid meer klandizie :mrgreen:
Daar ben ik het mee eens. Je moet goed opletten wie je binnenhaalt, je moet geen cash geld hebben rondwaren (pasjes/magneetkaarten/dagdelen), en toch wel een hele lastige: onderhoud aan de machines. We merken in het NGC al dat daar gewoon veel tijd (en geld en parts) in gaat zitten.RoOd":3dk9yg0n said:Maargoed ik denk nog steeds dat er wel commercieel iets op te zetten moet zijn qua arcade in de "grote" stad. het valt of staat volgens mij wel met goed deurbeleid en een goed concept.
Psykick":mspqb2nt said:I think you need to come to the next event at the NGC :mrgreen: