What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Crowdfund voor een arcadehal in Amsterdam

Zowieso potten bakken en arcade een erg foute combinatie. Dat moet burgers bakken en arcade zijn.

Maar verder Idd. nogal zweverig cq. links en voor dit soort projectjes is er vast wel een paarse broek in Amsterdam die nog een potje subsidiegeld over heeft. Daar heb je geen crowdfunding voor nodig lijkt me ;)

tja ben 't eigenlijk met iedereen eens. Vaag.
Arcades kunnen best commercieel draaien zolang er grote inkomsten komen uit de hap en drank maar dit lijkt meer op een commerciele poging van een aantal kunstenaars.

Filmpje even gekeken net. Maarreh ze hebben niet één eigen kast die ik voorbij zie komen, alleen wat stock footage van de 80's arcade craze. Of je moet die 'teken met je flipperkast' (eh? wtf?!) meetellen. Verder allemaal kunstshizzel. (Nee, de 1930's Pussy Shooter telt niet mee, non-cpu games wat mij betreft nooit, behalve ice cold ;))

Ze willen dus waarschijnlijk voor 7500 gamingmachines gaan kopen, en zo de kunst en gaming met elkaar verbinden of iets dergelijks.

Verder allemaal ideetjes waar niet 'dieper' over is nagedacht.

Ik voorzie inderdaad veel koorballen/dispuutgasten met een rode, gele, oranje of paarse broek.

Ben benieuwd :mrgreen:

Voor degene die het interessant vinden ga ik proberen aanstaande donderdag even langs te gaan. Mijn werk is 15 minuten lopen daar vandaan en ik ben toch wel erg nieuwsgierig geworden hoe het er daar voor staat.

waiwainl":sssz4ehk said:
Ratson":sssz4ehk said:
020? Nee, bedankt!

020 te laag voor de 078'rs? 8)

Ik ben oorspronkelijk 070 :)
Heb niet zoveel met Amsterdam. Die helpen dit waarschijnlijk om zeep.
Teveel hipsters en werkschuwe 'kunstenaars'.

Ratson":1ypb85xa said:
Teveel hipsters en werkschuwe 'kunstenaars'.

file.php

Back