cthulhu
Bullet Dodger
Slecht begin van 2017. M'n CPS-2 Asia A-board heeft een probleem met het geluid...wanneer ik een spel op wil starten kan ik het wel spelen, maar heb ik geen geluid. Ik twee verschillende B-boards geprobeerd zonder succes (AvP en D&D SOM), bij D&D Shadow over Mystara kan ik wel in het operator's menu het geluidsniveau instellen (zonder dat ik geluid hoor), maar dat spel loopt dan vast en krijgt een zwart scherm...loopt niet vast tijdens het spelen zelf, maar heeft geen geluid. AvP werkt prima, maar heeft ook geen geluid.
M'n Japanse en Europese A-Boards werken wel naar behoren, het lijkt dus niet aan m'n cab te liggen.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?
M'n Japanse en Europese A-Boards werken wel naar behoren, het lijkt dus niet aan m'n cab te liggen.
Iemand enig idee wat er mis kan zijn?