What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

COPS op DVD!

Ken

High Score Hunter
Het is dan eindelijk zo ver beste mensen, de legendarische tekenserie COPS uit 1988 komt in februari uit op DVD. 22 episodes op 4 DVD's. Wie heeft er niet genoten van de gemene schurk Dr. Badvibes? Aaaaaaaah Dr. Badviiiiiibes!
COPS_AnimatedSeries.jpg
 
lol
Deze serie was tot nu echt glad vergeten.

Central Organization of Police Specialists.
It’s Crime Fighting Time!

:lol:
 
omfg waarom....?
Keek het wel daar niet van 8)
Doet me ook weer denken aan captain planet :lol:
captain_planet.jpg
 
"The Power is Yours!"

Nah, Cops is niet mijn ding. Geef mij maar The A-Team. I love it when a plan comes together.
 
Captain Planet, haha, wat een fopcartoon was dat zeg.

Wiiiiind.....UUUUUUUUrth ( zo sprak dat figuur het uit )

EEK the Cat, dat was echt cool.

Speciaal voor General Wong, als fan van the A-Team : Mr. T. Rex

mrtrex.jpg


I PITY THE FOOL !!
 
GWAR":msnm89du said:
bulletproof_intro.jpg


and they call me.....BULLETPROOF!

Dat was nou precies wat ik wilde posten toen ik de titel van het topic zag 😉

Captain Planet vond ik even te overdreven, groen-blauwe metrosexueel die met zijn multiculturele padvinderscollectief de wereld red van hobby-vervuilers :?

Eek the Cat was wel grappig, Thunder LIzards waren daar echt meesterlijk in...
 
Captain Planet vond ik even te overdreven, groen-blauwe metrosexueel die met zijn multiculturele padvinderscollectief de wereld red van hobby-vervuilers

biglaugh.gif
 
Hahahahaha!!!

Om maar even terug te komen op de topic, ik heb toevallig van de kerst een DVD gekregen, getiteld: "Als je begrijpt wat ik bedoel".

Ik neem aan dat bijna iedereen snapt welke film ik bedoel hehe?
 
Vet! Ik vond C.O.P.S. misschien nog wel toffer dan Transformers en GI Joe bij elkaar.
 
NIGHTSHADE.. BERSERKO, TURBO TUTONE.. Ms DEMEANOR.

COPS was echt gruwelijk jongen.
 
Dit haalt het echter nog niet bij MASK en Pirates of Dark Water (iets jonger), daar zat ik vroeger standaard voor op de bank. Wat vond ik dat vet zeg (net als Spiderman).

Als we toch onze jeugdzonden gaan bekennen: Teddy Ruxpin 8)
 
Mijn favoriete cartoons zijn denk ik X-Men, Turtles en New Spiderman (allen uit de 90's). Vaste prik was ook altijd COPS, Dungeons and Dragons, Batman: Animated (beetje depri though), Power Team en Captain N.
 
R-Type":2y0yxjwr said:
Mijn favoriete cartoons zijn denk ik X-Men, Turtles en New Spiderman (allen uit de 90's). Vaste prik was ook altijd COPS, Dungeons and Dragons, Batman: Animated (beetje depri though), Power Team en Captain N.

Ja batman was vet stoer, gargoyles ook.

Iemand hier naar Conan the destroyer gekeken? Harde actie haha. M.A.S.K was ook goed. Verder had je nog Bravestarr, Thundercats, Silverhawks, Visionaries, Gummiberen etc.
 
Back
Top