What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Consolized MVS vraagje

Helemaal prima hoor Bob, de meesten van ons zijn begonnen met eerst heel lang met een supergun thuis te gamen. Later als je ruimte hebt ken je zelf kiezen of je een kast wilt!
 
Psykick":nruqg7yz said:
Helemaal prima hoor Bob, de meesten van ons zijn begonnen met eerst heel lang met een supergun thuis te gamen. Later als je ruimte hebt ken je zelf kiezen of je een kast wilt!

Dat was nou precies wat ik wilde vragen. Zou het niet makkelijker zijn om een goedkoper type supergun (westers type) aan te schaffen...lijkt mij uiteindelijk veel goedkoper dan alles consolised te willen hebben en je kan er ook veel meer mee. Er zijn zat PCB's en systemen die niet al te duur zijn die je dan ook kan spelen. Ook heb je dan al wat meer staan voor als je uiteindelijk geld en ruimte hebt voor een kast.
 
Haha! Nee, behalve dan dat ik al die 1-slot CMVSjes gruwelijk lelijk vind. Overal draden, flatcables. Afzichtelijk.. Maar goed, als hij het doet, en je kunt er lekker mee gamen: helemaal prima. Want daar gaat het uiteindelijk om :D
 
Cageman":3ni0tf2m said:
Haha! Nee, behalve dan dat ik al die 1-slot CMVSjes gruwelijk lelijk vind. Overal draden, flatcables. Afzichtelijk.. Maar goed, als hij het doet, en je kunt er lekker mee gamen: helemaal prima. Want daar gaat het uiteindelijk om :D
Mooi is hij inderdaad niet, dus hoop ik maar dat hij wel functioneel is. 8) Ik heb hem helaas nog niet kunnen testen. Voor de zekerheid voeg ik nog wat foto's van de aansluiting voor de voeding toe. Volgens mij is er daarnaast ook één van de switches afgebroken, kun je die makkelijk vervangen?





 
Over de voedingskabel weet ik weinig, maar dat schakelaartje is zeer eenvoudig te vervangen. Kan ik zelfs.
 
Ik heb de bijbehorende voeding gevonden. Als je een andere arcadevoeding voor me regelt kunnen we hem gewoon omruilen :)
 
Ik heb nog een voeding van mij consolized system
Hasan als je daar wat aan hebt .
Geef je die aan boney krijg je die van mij
Ik heb er toch niks meer aan ik kan vanavond een foto plaatsen
Als je interesse hebt laat maar weten
 
Voor mij gaat het erom dat ik die dingen altijd wel kan gebruiken zeg maar. Voor mij maakt het voor de rest niet zo uit, als ik maar een arcadevoeding er voor terug heb :)
 
Marcosan30":18uwrksx said:
het is je gegund 'boner' Bob gniffel gniffel :mrgreen:


Hahaha, deze man denkt ook alleen maar aan één ding! Mannenliefde :mrgreen: :mrgreen:
 
mijn oprechte excuses. maar ik moest dat grapje gewoon maken.

gelukkig heb ik weekend, want er komt momenteel weinig zinnings meer uit 😉
 
Back
Top