ShmupOtaku
Credit Feeder
beste mensen,
Ik ben al even aan het kijken naar een retro console met en mooie lijst aan titels en ik zie de PC Engine veel voorbij komen, maar er zijn een hoop modellen zie ik nu. Wat is jullie ervaring hiermee?
Net als de PS2, is die moeilijk om te bouwen? Of is het handig een Japanse te gaan zoeken.
Laatst een Sega Saturn JP gekocht met 2 Shmups en een Japanse Xbox360 en ik heb de smaak wel te pakken.. De ruimte heb ik, maar wil niet all out gaan.
Ik ben al even aan het kijken naar een retro console met en mooie lijst aan titels en ik zie de PC Engine veel voorbij komen, maar er zijn een hoop modellen zie ik nu. Wat is jullie ervaring hiermee?
Net als de PS2, is die moeilijk om te bouwen? Of is het handig een Japanse te gaan zoeken.
Laatst een Sega Saturn JP gekocht met 2 Shmups en een Japanse Xbox360 en ik heb de smaak wel te pakken.. De ruimte heb ik, maar wil niet all out gaan.