What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Connectoren voor de new astro city

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wie kan mij een webwinkel noemen, behalve Sega Shed, die connectors verkoopt die in het controlepaneel en dergelijke in de new astro city gebruikt worden.

Ik weet dat Akihabarashop ook connectors verkoopt, maar de omschrijving op de website is erg summier, ik weet niet of dit de goede zijn, en of ze inclusief de pins zijn (wat is het verschil tussen chained en loose connectors?).

ElPancho":1wdnu8uc said:
Molex bedoel je ?

Nee, in mijn astro cab zitten geen Molex stekkers. Het zijn de originele Sega cab stekkers, maar ik weet niet waar je die kunt kopen.

I see.

een fotootje sturen naar akihabarashop wil nog wel eens helpen. Ze zijn niet de beroerdste om te shoppen voor je in Tokyo.

Je hebt er waarschijnlijk AMP type B connectors inzitten en die hebben ze bij Starcab.

sparky":uzpeutvs said:
Je hebt er waarschijnlijk AMP type B connectors inzitten en die hebben ze bij Starcab.

Inderdaad, plaatje opgezocht op internet en deze zijn volgens mij de goede. Bedankt.

Back