Sp33dFr34k
1CC Aspirant
Zoals de titel al een beetje deed vermoeden doe ik hierbij mijn complete extra monitor weg. Hij gaat weg omdat ik mijn MS9 heb teruggezet in mijn NAC, ik heb nog maar één 31khz systeem en dat is de Naomi, welke ook prima in 15khz speelbaar is.
Dus, het gaat om precies te zijn om:
- Wei-Ya 3129D chassis (trisync, dus 15/24/31khz)
- Samsung flat tube
- Sega chassis
- Stroom/VGA en degauss kabel/remote board
Kortom, helemaal compleet.
Prijs: €325, alleen op te halen in Venray
Geeft spectaculair 31khz beeld, heb een video gemaakt met mijn telefoon, doet het wellicht niet helemaal eer aan maargoed:




Dus, het gaat om precies te zijn om:
- Wei-Ya 3129D chassis (trisync, dus 15/24/31khz)
- Samsung flat tube
- Sega chassis
- Stroom/VGA en degauss kabel/remote board
Kortom, helemaal compleet.
Prijs: €325, alleen op te halen in Venray
Geeft spectaculair 31khz beeld, heb een video gemaakt met mijn telefoon, doet het wellicht niet helemaal eer aan maargoed:



